עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 25

אשכול: מתלבט בין מס כלים ומחפש חוות דעת על מספר קטנועים

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2018
    הודעות
    5

    מתלבט בין מס כלים ומחפש חוות דעת על מספר קטנועים

    היי,
    ניסיתי למצוא חוות דעת אך לא מצאתי כל כך ואשמח לשמוע את דעתכם והעדפותיכם על הקטנועים
    X-ADV 750
    FORZA 750
    AK 550
    T-MAX 560

    תודה לעוזרים

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אין תחליף לסמ״ק ככה שנשארת עם 2 לבחור

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    71
    אני אסביר למה אני בחרתי את ה-Forza 750 (להבדיל מה-X-ADV)
    1. אני רוכב כביש בלבד והעדפתי צמיגים מכווני כביש
    2. הוא פחות גניב (מקיף זול משמעותית)

    2 הכלים האלו מדהימים.
    אם כן נסתכל על ה-AK וה-TMAX.
    לגבי ה-TMAX לא תוכל בכלל לבטח אותו (אם זה שיקול עבורך). והכלי הזה הפך ליותר מידי פוזה בארץ לצערי.
    לגבי ה-AK הוא חמוד, אבל איכות הפלסטיקה שלו ממש מבאסת.

    תתחדש

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2018
    הודעות
    5
    ציטוט נכתב במקור על ידי nridder צפיה בהודעה
    אני אסביר למה אני בחרתי את ה-Forza 750 (להבדיל מה-X-ADV)
    1. אני רוכב כביש בלבד והעדפתי צמיגים מכווני כביש
    2. הוא פחות גניב (מקיף זול משמעותית)

    2 הכלים האלו מדהימים.
    אם כן נסתכל על ה-AK וה-TMAX.
    לגבי ה-TMAX לא תוכל בכלל לבטח אותו (אם זה שיקול עבורך). והכלי הזה הפך ליותר מידי פוזה בארץ לצערי.
    לגבי ה-AK הוא חמוד, אבל איכות הפלסטיקה שלו ממש מבאסת.

    תתחדש
    כמה זול המקיף ? (איפה עשית ?)
    כמשתמש בFORZA 750 תוכל לתת נקודות חיובי ושלילי על הכלי ?
    כמה זמן אתה איתו
    איך הוא מתנהג במיוחד בעיר
    מה הנסיעה הכי ארוכה שעשית עליו ?

    ושוב תודה על העזרה

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    71
    עשיתי מקיף אצל יובל בר.
    אם אני זוכר ההפרש היה 1K אפילו טיפה יותר.
    ממליץ לך לעשות נסיעת מבחן, לכל אחד יש נקודת מבט שונה... אני מאוד מרוצה מהכלי, בינתיים לא מצאתי חסרונות.

    אני איתו כמה חודשים, לא רוכב כמעט בכלל בעיר, רוב הרכיבות שלי הן באזור הרי ירושלים.
    נסיעה הכי ארוכה? 3-4 שעות

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2018
    הודעות
    11
    ציטוט נכתב במקור על ידי nridder צפיה בהודעה
    אני אסביר למה אני בחרתי את ה-Forza 750 (להבדיל מה-X-ADV)
    1. אני רוכב כביש בלבד והעדפתי צמיגים מכווני כביש
    2. הוא פחות גניב (מקיף זול משמעותית)

    2 הכלים האלו מדהימים.
    אם כן נסתכל על ה-AK וה-TMAX.
    לגבי ה-TMAX לא תוכל בכלל לבטח אותו (אם זה שיקול עבורך). והכלי הזה הפך ליותר מידי פוזה בארץ לצערי.
    לגבי ה-AK הוא חמוד, אבל איכות הפלסטיקה שלו ממש מבאסת.

    תתחדש
    כמה עולה לך מקיף אם אפשר לשאול?
    ואם אתה יודע כמה לxadv (מתלבט לרכוש את הפורזה בדיוק בגלל מה שכתבת)


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2017
    הודעות
    18
    היי
    גם לי יש פורזה 750
    בחרתי אותו כי אני נוסע רק בכביש
    ברמה יומית ת"א -ירושלים
    רכבתי עליו מעל 12 א' ק"מ
    קודם כל כלי ממש נוח ומשדר ביטחון
    צריכת דלק בין אחד ל 24-22 ק"מ
    יש כאלה שנוסעים בסיבות ה90 קמש ו
    מגיעים לאחד ל26-27
    טיפולים כל 12 א' קמ יותר זולים השניים האחרים
    קח בחשבון שאם הגובה של פחות מ1.70 הx adv יהיה פחות נוח כי הוא יותר גובה

    לגבי הטימקס והאיי קיי
    הם כלים אחרים לגמרי שעובדים עם וואריאטור
    לי לדוגמה יותר מתאים הגיר של הפורזה
    כי אני משייט בהילוך שישי בסביב ה4 א סלד
    ובטימקס והאייקי בגלל שזה וואריאטור
    קבלת הכוח היא אחרת הווריאטור מקפיץ לך הטורים לסלד האופטימלי שהחברה החליטה ובדרך כלל הוא יותר גובה מגיר רגיל או dct במקרה של ההונדה

    לדעתי הייתרון היחיד שיש לשניים האחרים הוא שבפקק יותר נוח גיר וואריאטור מאשר הגיר של ההונדה

    בכל השאר ההונדה מנצח

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי avielg172 צפיה בהודעה
    היי
    גם לי יש פורזה 750
    בחרתי אותו כי אני נוסע רק בכביש
    ברמה יומית ת"א -ירושלים
    רכבתי עליו מעל 12 א' ק"מ
    קודם כל כלי ממש נוח ומשדר ביטחון
    צריכת דלק בין אחד ל 24-22 ק"מ
    יש כאלה שנוסעים בסיבות ה90 קמש ו
    מגיעים לאחד ל26-27
    טיפולים כל 12 א' קמ יותר זולים השניים האחרים
    קח בחשבון שאם הגובה של פחות מ1.70 הx adv יהיה פחות נוח כי הוא יותר גובה

    לגבי הטימקס והאיי קיי
    הם כלים אחרים לגמרי שעובדים עם וואריאטור
    לי לדוגמה יותר מתאים הגיר של הפורזה
    כי אני משייט בהילוך שישי בסביב ה4 א סלד
    ובטימקס והאייקי בגלל שזה וואריאטור
    קבלת הכוח היא אחרת הווריאטור מקפיץ לך הטורים לסלד האופטימלי שהחברה החליטה ובדרך כלל הוא יותר גובה מגיר רגיל או dct במקרה של ההונדה

    לדעתי הייתרון היחיד שיש לשניים האחרים הוא שבפקק יותר נוח גיר וואריאטור מאשר הגיר של ההונדה

    בכל השאר ההונדה מנצח
    בוריאטור יש צורך בסל״ד גבוה בשביל לתפעל את יחסי הגיר בעזרת כח צנטריפוגלי, ככה שהסל״ד גבוה ורק אחרי זה מגיע המומנט, זאת תכונה של וריאטור או CVT ברכב לא קשור לסל״ד אופטימלי שהיצרן החליט.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בוריאטור יש צורך בסל״ד גבוה בשביל לתפעל את יחסי הגיר בעזרת כח צנטריפוגלי, ככה שהסל״ד גבוה ורק אחרי זה מגיע המומנט, זאת תכונה של וריאטור או CVT ברכב לא קשור לסל״ד אופטימלי שהיצרן החליט.
    אין צורך בסל"ד גבוהה על מנת להפיק כוח צנטריפוגלי שיתפעל את יחסי ההעברה בתמסורת רציפה..
    בסל"ד גבוהה עקומת המומנט דווקא יורדת זו כנראה תכונה שקראת באיזה מגזין.
    ולמרות שמדובר על אותו עקרון פעולה - תמסורת רציפה ברכב מנוהלת בצורה שונה מוריאטור יבש עם חגורת גומי כמו בטימקס.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    71
    זה מאוד משתנה בין רוכב לרוכב, ותק, עבר, קורסים וכו.
    תרים טלפון תבקש הצעה לזה ולזה. המחיר שאני קיבלתי לאו בהרכח מה שאתה תקבל.

    לענייננו המחיר שאני משלם על מקיף הוא 3,800 אין לי צורך לקשור את הכלי כי יש לי פוינטר

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    מתלבט בין מס כלים ומחפש חוות דעת על מספר קטנועים

    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אין צורך בסל"ד גבוהה על מנת להפיק כוח צנטריפוגלי שיתפעל את יחסי ההעברה בתמסורת רציפה..
    בסל"ד גבוהה עקומת המומנט דווקא יורדת זו כנראה תכונה שקראת באיזה מגזין.
    ולמרות שמדובר על אותו עקרון פעולה - תמסורת רציפה ברכב מנוהלת בצורה שונה מוריאטור יבש עם חגורת גומי כמו בטימקס.
    הCVT לא כלכך שונה מוריאטור ובסופו של דבר בשניהם יש צורך בסל״ד גבוה כדי להתחיל את עבודת הגיר שעובד על עיקרון צנטרפוגלי כדי לשנות יחסי העברה

    בתמונה גיר CVT, נראה מוכר לא?

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    בCVT יש ממיר מומנט והתיבה מתפקדת גם בסרק.
    יחסי ההעברה נקבעים במדויק על ידי מחשב וזה גם מה שמאפשר להם היום לזייף התנהגות של גיר רגיל (המחשב נועל את יחס ההעברה).

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    בCVT יש ממיר מומנט והתיבה מתפקדת גם בסרק.
    יחסי ההעברה נקבעים במדויק על ידי מחשב וזה גם מה שמאפשר להם היום לזייף התנהגות של גיר רגיל (המחשב נועל את יחס ההעברה).
    בסופו של יום זה אותו קונספט והליבה (רצועה ופולים משתנים)של המערכת זהה לחלוטין.
    בכל מקרה בשני המקרים המהירות משחקת תופסת עם הסל״ד כלומר הסל״ד עולה ובהשהייה מסויימת המהירות תגיעה להשוות את הסל״ד שלא כמו בגיר רגיל שהסל״ד תמיד יהיה זהה למהירות אחד לאחד
    בגלל זה בוריאטור וCVT יש את התופעה שאם נותנים גז, קודם הסל״ד עולה לנקודה מסויימת ואחר כך המהירות מגיעה (קשר ישיר לכח צנטרפוגלי שמופעל על הפולי) שלא כמו בגיר פלנטרי שהסל״ד יעלה ביחס שווה למהירות.
    על זה עניתי לבחור שטען שזה בגלל בחירה של היצרן.

    לגבי נעילת יחס העברה בCVT לא התעמקתי אבל אני מניח שזה יהיה שונה רק אם בתוך הפולי יהיה מנוע חשמלי שמבטל את הצורך בכח צנטריפוגלי כל דבר אחר זה פייק להרגשה טובה של הלקוח

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    התפעול בcvt הוא לא צנטריפוגלי. יש שם מכטרוניקה ששולטת על יחס ההעברה.
    שים לב כמה זמן לוקח לו להחליף יחסי העברה (חלקיק שניה) ואיך זה מתבצע (פניאומטית) ללא שום תלות בסיבוב המנוע (אין כזה - הכל עומד במקום):
    https://www.youtube.com/watch?v=JWCJU8EdTio

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    מתלבט בין מס כלים ומחפש חוות דעת על מספר קטנועים

    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    התפעול בcvt הוא לא צנטריפוגלי. יש שם מכטרוניקה ששולטת על יחס ההעברה.
    שים לב כמה זמן לוקח לו להחליף יחסי העברה (חלקיק שניה) ואיך זה מתבצע (פניאומטית) ללא שום תלות בסיבוב המנוע (אין כזה - הכל עומד במקום):
    https://www.youtube.com/watch?v=JWCJU8EdTio
    כמו שכתבתי אני לא ממש התעמקתי במה שיש היום בCVT
    בסירטון המצורף תראה איך עובד CVT מהדור הישן.
    בכל מקרה גם בCVT החדשים מנסיון על כמה רכבי השכרה הסל״ד מקדים את המהירות ולא עולה ביחד איתה כמו בגיר רגיל כי זה עדיין העיקרון הבסיסי של CVT בקטנוע ובאוטו.
    אגב CVT בעולם הרכב נחשבים לחרא של תיבות מהסיבה הזאת בדיוק.

    ועוד משהוא קטן בסירטון שלך מראים גיר CVT מופעל הידראולית עם משאבת שמן (בשביל ההדגמה הוא השתמש באוויר) לא ממש שליטה אלקטרונית

    https://youtu.be/uCEvBGT8twM
    נערך לאחרונה על ידי Dresdner; 16-01-2023 בשעה 16:46.

אשכולות דומים

  1. קושי בהתנעת ג'וירייד אחרי מספר ימים
    על ידי קספר השני בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 11-09-2020, 00:02
  2. מתלבט בין 2 קטנועים
    על ידי E_VS125 בפורום כללי
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 19-02-2020, 20:58
  3. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 27-10-2016, 08:07
  4. עזרה מהוותיקים בעלי מספר קטנועים
    על ידי Eladnh בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 23-09-2016, 13:35
  5. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 16-08-2015, 01:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO