ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
הCVT לא כלכך שונה מוריאטור וריאטור וCVT זה אותו הדבר.
ובסופו של דבר בשניהם יש צורך בסל״ד גבוה כדי להתחיל את עבודת הגיר שעובד על עיקרון צנטרפוגלי כדי לשנות יחסי העברה
לא, זה תלוי בכיול.
CVT ברכב מנוהל בעזרת לחץ שמן, וריאטור בקטנוע מנוהל בעזרת משקולות


בתמונה גיר CVT, נראה מוכר לא?
כן, רק שזה לא ממש עובד אותו דבר.
בכלים קלים הוריאטור הוא ייבש ויש חגורה מגומי.
ברכב יש שרשרת חוליות עם מרווחים צרים ששוחה בשמן.
ברכב יש ניהול ממוחשב וגם יש ממיר מומנט.
רכב עם תיבה פלנטרית יתחיל לנסוע באותו סלד בו יתחיל לנסוע רכב עם תיבה רציפה.
תיבה רציפה לא נועדה לביצועים בהקשר לפוסט הנוסף שלך, היא נועדה לחיסכון.
היא קלה ויש לה אינסוף יחסי העברה בטווח האפקטיבי של הסל"ד - זה מביא לחיסכון בדלק.
היא לא טובה בלהעביר הרבה כוח כי החגורה נמתחת לכן לא נפוצה במנועי ביצועים.