תעמוד במקום עם מה שאתה לא רוצה, רכב או קטנוע עם תיבה רציפה ותפתח מצערת עד הסוף, הדבר הראשון שיקרה זה שהסל״ד יתפס למעלה ואז המהירות תתחיל לעלות בוריאטור יותר מורגש בCVT טיפה פחות אבל עדיין שם

נכתב במקור על ידי
Dresdner
בוריאטור יש צורך בסל״ד גבוה בשביל לתפעל את יחסי הגיר בעזרת כח צנטריפוגלי, ככה שהסל״ד גבוה ורק אחרי זה מגיע המומנט, זאת תכונה של וריאטור או CVT ברכב לא קשור לסל״ד אופטימלי שהיצרן החליט.
אתה טוען דברים מוטעים ואז מסלף את מה שאתה רושם.
אין צורך בסלד גבוהה בשביל לתפעל CVT אם בקטנוע או אם ברכב.
זה לא קורה בתיבה פלנטרית, הסל״ד והמהירות לעולם יהיו באותה נקודה.
לא מעניין אותי טוב לביצועים לא טובים לביצועים,
לא שאלתי מה מעניין אותך, הסברתי לך שתיבה עם חגורה "בולעת" הרבה אנרגיה מכנית תחת מאמץ בגלל זה שהחגורה נמתחת ועקב זה שיש בה יותר החלקה מאשר שיש בתיבה פלנטרית או רובוטית עם דיסקיות חיכוך או מצמדים.
תחת עומס החגורה נמתחת ומחליקה לכן קןדם הסלד עולה ואז מתחילה התאוצה של כלי הרכב.
אם תתחיל את הנסיעה ברבע מצערת ולא תפתח אותה עד הסוף כמעט ולא תרגיש בהבדל