עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 25 מ 25

אשכול: מתלבט בין מס כלים ומחפש חוות דעת על מספר קטנועים

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הCVT לא כלכך שונה מוריאטור וריאטור וCVT זה אותו הדבר.
    ובסופו של דבר בשניהם יש צורך בסל״ד גבוה כדי להתחיל את עבודת הגיר שעובד על עיקרון צנטרפוגלי כדי לשנות יחסי העברה
    לא, זה תלוי בכיול.
    CVT ברכב מנוהל בעזרת לחץ שמן, וריאטור בקטנוע מנוהל בעזרת משקולות


    בתמונה גיר CVT, נראה מוכר לא?
    כן, רק שזה לא ממש עובד אותו דבר.
    בכלים קלים הוריאטור הוא ייבש ויש חגורה מגומי.
    ברכב יש שרשרת חוליות עם מרווחים צרים ששוחה בשמן.
    ברכב יש ניהול ממוחשב וגם יש ממיר מומנט.
    רכב עם תיבה פלנטרית יתחיל לנסוע באותו סלד בו יתחיל לנסוע רכב עם תיבה רציפה.
    תיבה רציפה לא נועדה לביצועים בהקשר לפוסט הנוסף שלך, היא נועדה לחיסכון.
    היא קלה ויש לה אינסוף יחסי העברה בטווח האפקטיבי של הסל"ד - זה מביא לחיסכון בדלק.
    היא לא טובה בלהעביר הרבה כוח כי החגורה נמתחת לכן לא נפוצה במנועי ביצועים.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    כן, רק שזה לא ממש עובד אותו דבר.
    בכלים קלים הוריאטור הוא ייבש ויש חגורה מגומי.
    ברכב יש שרשרת חוליות עם מרווחים צרים ששוחה בשמן.
    ברכב יש ניהול ממוחשב וגם יש ממיר מומנט.
    רכב עם תיבה פלנטרית יתחיל לנסוע באותו סלד בו יתחיל לנסוע רכב עם תיבה רציפה.
    תיבה רציפה לא נועדה לביצועים בהקשר לפוסט הנוסף שלך, היא נועדה לחיסכון.
    היא קלה ויש לה אינסוף יחסי העברה בטווח האפקטיבי של הסל"ד - זה מביא לחיסכון בדלק.
    היא לא טובה בלהעביר הרבה כוח כי החגורה נמתחת לכן לא נפוצה במנועי ביצועים.
    תעמוד במקום עם מה שאתה לא רוצה, רכב או קטנוע עם תיבה רציפה ותפתח מצערת עד הסוף, הדבר הראשון שיקרה זה שהסל״ד יתפס למעלה ואז המהירות תתחיל לעלות בוריאטור יותר מורגש בCVT טיפה פחות אבל עדיין שם, זה לא קורה בתיבה פלנטרית, הסל״ד והמהירות לעולם יהיו באותה נקודה.
    לא מעניין אותי טוב לביצועים לא טובים לביצועים, תיבה רציפה גורמת לרעש מיותר וסירוס המנוע גם אם זה ברכב עירוני ללא יומרות.
    הרכב האחרון שנהגתי בו עם תיבה רציפה הוא הראב 4 וזה מורגש שם.


    ושוב, אנחנו מדברים כאן על האפקט שהוזכר ע״י פותח השירשור שהוא תכונה של תיבה רציפה.

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    בסירטון שהעלת זה CVT עם משאבת שמן מה שיקרה שם זה שהסל״ד יעלה, משאבת השמן תייצר לחץ הידראולי ואז הפולי יסגר או יפתח בהתאם, בדלתא הזאת יש הבדל בין הסל״ד לבין המהירות שהרכב נמצא בו.

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    מתלבט בין מס כלים ומחפש חוות דעת על מספר קטנועים

    והנה בוחן רכב במבחן על הראב 4 הייבריד שעוד מקבלת תיגבור חשמלי אבל זה עדיין לא עוזר לגיר
    The downside of the auto ‘box is that it makes the 2.5-litre petrol engine rev loudly every time you put your foot down.

    https://www.carwow.co.uk/toyota/rav4#gref

  5. #20
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    ציטוט נכתב במקור על ידי avielg172 צפיה בהודעה
    לדעתי הייתרון היחיד שיש לשניים האחרים הוא שבפקק יותר נוח גיר וואריאטור מאשר הגיר של ההונדה

    בכל השאר ההונדה מנצח
    המלצה חמה...
    בעיר הפקוקה סע במצב ספורט
    ולא במצב סטנדרט.
    מחוץ לעיר...סע במצב סטנדרט ולא במצב ספורט.
    אתה מייד תרגיש בהבדל!
    (גילוי נאות - אני עובד במרכז שרות ומכירות (גם) של הונדה)

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    71
    ציטוט נכתב במקור על ידי MasterOz צפיה בהודעה
    המלצה חמה...
    בעיר הפקוקה סע במצב ספורט
    ולא במצב סטנדרט.
    מחוץ לעיר...סע במצב סטנדרט ולא במצב ספורט.
    אתה מייד תרגיש בהבדל!
    (גילוי נאות - אני עובד במרכז שרות ומכירות (גם) של הונדה)
    למה? אני דווקא עושה בדיוק את ההפך ממה שהצעת

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    תעמוד במקום עם מה שאתה לא רוצה, רכב או קטנוע עם תיבה רציפה ותפתח מצערת עד הסוף, הדבר הראשון שיקרה זה שהסל״ד יתפס למעלה ואז המהירות תתחיל לעלות בוריאטור יותר מורגש בCVT טיפה פחות אבל עדיין שם
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בוריאטור יש צורך בסל״ד גבוה בשביל לתפעל את יחסי הגיר בעזרת כח צנטריפוגלי, ככה שהסל״ד גבוה ורק אחרי זה מגיע המומנט, זאת תכונה של וריאטור או CVT ברכב לא קשור לסל״ד אופטימלי שהיצרן החליט.
    אתה טוען דברים מוטעים ואז מסלף את מה שאתה רושם.
    אין צורך בסלד גבוהה בשביל לתפעל CVT אם בקטנוע או אם ברכב.

    זה לא קורה בתיבה פלנטרית, הסל״ד והמהירות לעולם יהיו באותה נקודה.
    לא מעניין אותי טוב לביצועים לא טובים לביצועים,
    לא שאלתי מה מעניין אותך, הסברתי לך שתיבה עם חגורה "בולעת" הרבה אנרגיה מכנית תחת מאמץ בגלל זה שהחגורה נמתחת ועקב זה שיש בה יותר החלקה מאשר שיש בתיבה פלנטרית או רובוטית עם דיסקיות חיכוך או מצמדים.
    תחת עומס החגורה נמתחת ומחליקה לכן קןדם הסלד עולה ואז מתחילה התאוצה של כלי הרכב.
    אם תתחיל את הנסיעה ברבע מצערת ולא תפתח אותה עד הסוף כמעט ולא תרגיש בהבדל
    בציטוט
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 19-01-2023 בשעה 08:22.

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    מתלבט בין מס כלים ומחפש חוות דעת על מספר קטנועים

    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    בציטוט
    לא תרגיש בהבדל במהירות איטית לא כי החגורה לא מחליקה אלה בגלל שאתה בעצם מחכה לפעולת הפולי אם תאיץ יקח זמן לפולי להגיע למקום כי הוא צריך את המומנט כדי לזוז.

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לא תרגיש בהבדל במהירות איטית לא כי החגורה לא מחליקה אלה בגלל שאתה בעצם מחכה לפעולת הפולי אם תאיץ יקח זמן לפולי להגיע למקום כי הוא צריך את המומנט כדי לזוז.
    כשהתיבה קרה החגורה בקושי מחליקה היא רק נמתחת.
    פעולת הפולי תהיה מהירה יותר ככל שהסלד יהיה גבוהה יותר.
    וכל זה תלוי בכיול של הוריאטור, שיצרן מכובד בדרך כלל מתכנן בקפידה למנוע שאליו הוא מיעד אותו.
    המומנט בוריאטור בקטנוע תלוי במשקל המשקולות.
    אתה בתור מישהו שרוכב בעיקר על אופנועים הנושא הזה זר לו.

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    כשהתיבה קרה החגורה בקושי מחליקה היא רק נמתחת.
    פעולת הפולי תהיה מהירה יותר ככל שהסלד יהיה גבוהה יותר.
    וכל זה תלוי בכיול של הוריאטור, שיצרן מכובד בדרך כלל מתכנן בקפידה למנוע שאליו הוא מיעד אותו.
    המומנט בוריאטור בקטנוע תלוי במשקל המשקולות.
    אתה בתור מישהו שרוכב בעיקר על אופנועים הנושא הזה זר לו.
    אני לא מבין למה אתה לא מסכים איתי אם אתה בסוף אומר את אותו הדבר, אם נחזור לקטנועים בלבד אז כמו שרשמת הרולים שמשמשים כמשקולות לכח הצנטריפוגלי יקבעו את מהירות הפתיחה של הפולי והמערכת זאת תמיד תיהיה בעלת דיליי, הטורים עולים מהר ואז המהירות מגיעה באיחור קל אחרי זה שלא כמו בגיר רגיל שלמשל 3000 סל״ד תמיד יהיו שווים למהירות קבועה וככה זה בכל הילוך

אשכולות דומים

  1. קושי בהתנעת ג'וירייד אחרי מספר ימים
    על ידי קספר השני בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 11-09-2020, 00:02
  2. מתלבט בין 2 קטנועים
    על ידי E_VS125 בפורום כללי
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 19-02-2020, 20:58
  3. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 27-10-2016, 08:07
  4. עזרה מהוותיקים בעלי מספר קטנועים
    על ידי Eladnh בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 23-09-2016, 13:35
  5. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 16-08-2015, 01:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO