אני מבין. אני פשוט טוען שבאמריקה/אוסטרליה יש פלח עצום של רוכבים שלוקחים אופנועי אנדורו 450 ו 500 סמק, קוראים להם dual sport דוש. ומשתמשים בהם כ-דוש. ומתגאים שהם מעמיסים עליהם משקל ומנשאים ומיכלים מוגדלים עם הארגזים, וטוחנים 50 דקות על כביש מהיר.
בכל כיוון.
דושים. לכל דבר לעניין. פשוט עם החלפת שמן כל 1000-2000 ק"מ...
בישראל אין דבר כזה. וזה לא שאין ביקוש לדושים. הנה בכתבה, הדוש 300L של הונדה נמכר מאוד. הדוש של פנטיק נמכר מאוד. פעם כשהיו wrr ועוד איזה משהו של קוואסאקי הם גם היו נמכרים אני ראיתי את הלינקים של שנים קודמות.
בישראל אנשים פשוט לא עושים את הדבר הזה של אנדורו 450-500 שממש מתייחסים אליו כאלו דוש, קוראים לו דוש, ומעמיסים עליו משקל + רכיבות בכביש מהיר של שעה שלמה.
תראה את מכירות ה 300L לעומת ה 450L שלא נמכר בכלל לעכשיו בדקתי גם ירד מהאתר של יבואן הונדה. או כל שאר הדגמים 450/500 של כל שאר היבואניות. עושה רושם שהקהל בישראל לא אוהב את הנפחים האלו. לא כ-דוש ולא כאנדורו ולא כשום דבר אחר.
drz/dr נראה לי שבישראל לא אוהבים כי אלו אופנועים מיושנים.
אם סוזוקי היו מוציאים דגם דוש חדש מוזרק אני דווקא חושב שכמו ה-300L של הונדה: היו נמכרים הרבה יחידות. אפילו שזה דוש.
דרך אגב. סתם שאלה: יש בכלל מכירה של אופנוע סופרמוטו בישראל?


ציטוט ההודעה בתגובה