זה לא מדוייק.
בארה"ב לפחות יש דירט בייקס ויש דואל ספורט אבל ההבחנה היא לא נפח אלא תקינה לכביש.
דירט בייק הוא חסר תקינה לכביש אין לו מספר והוא לא עומד בתקנות זיהום ורעש, כשדואל ספורט הוא אופנוע שיש לו תקינת כביש.
בנוסף יש מדינות בארה"ב שמחלקות את הדירט בייק לרד סטיקר וגרין סטיקר - הגרין סטיקר מאושר לרכב כל השנה והרד סטיקר בחלק מהפארקים רק בחלק של השנה .
כדוגמא: ה XR250L האלמותי לא משתנה בדיוק בגלל הסיבה הזאת של תקינה קיימת ומוגדר דואל ספורט, ה DRZ400 ויש עוד מספר דינוזאורים.
וכמובן יש דואל ספורטים חדשים יותר מכל נפח KTM XC250f, GS1200 וכך הלאה.