ציטוט נכתב במקור על ידי mk4th צפיה בהודעה
עם נינג'ה 250SL, היתה לי בעיה דומה.

שים לב שזה סליל תלת פאזי, אז הוא מת בשלבים.
עוד טיפ מהמכונאי: הוא מקורר שמן, אז רמות שמן מנוע נמוכות, יכולות לגרום לו למוות מוקדם.

אצלי היתה עוד בעיה, אחד החיבורים למיישר הזרם נדחף החוצה, אז למעשה אחת הפאזות לא הגיעה למיישר.

תשיג מטען למצבר וטען אותו בזמנך הפנוי, אל תתן לו לרדת מתחת ל12V. אם אתה לא רוכב כמה ימים, עדיף שתטען למלא ושיעמוד מלא.
גז פתוח בהתנעה לא תמיד עוזר להתנעה מהירה.
תמיד אפשר לזרוק קלאץ' ולהניע. בשני, 8-10 קמ"ש לפחות.
קודם כל תודה על התשובה, כרגע האופנוע כן שומר על המצבר בתווך 12.3-12.6 גם לפני התנעה.
מקורר שמן זה אומר שהוא שוחה בשמן מנוע? אף פעם כמובן לא היה חסר שמן באופנוע.
יודע להסביר איפה נמצא בדיוק המיישר?