חוט לא נשרף סתם.
חוט נשרף כשהוא עובד בעומס גבוה ממה שהוא מתוכנן לעמוד בו.
עומס כזה יכול להגרם מהרבה סיבות. מנוע סטארטר תפוס, יעמיס דווקא על הפלוס העבה ולא על הפיקוד, ולכן אני מניח שזה משהו אחר.
מכיוון שאין לנו באמת מושג איזה חוט נשרף ומאיפה לאן הוא הולך אי אפשר לתת תשובה מושכלת.(מה לעשות, שחיה בהתכתבות עלולה להוביל לטביעה).
במילים אחרות,
חלק ממה שאבירן אמר הוא נכון.
אתה צריך למצוא חשמלאי שיהיה מוכן להתעסק עם זה.
אני מכיר רק חשמלאי רכב, פחות חשמלאי אופנועים.