ה-K 1600 GTL של ב.מ.וו הוא חוצה יבשות גדול, מאובזר ומפנק, המיועד לזוג עם ציוד; בדור השלישי שלו הוא משתכלל משמעותית ומציע הרבה יותר נוחות ופינוק; מבחן דרכים; הווידאו בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...9%d7%95%d7%a8/
ה-K 1600 GTL של ב.מ.וו הוא חוצה יבשות גדול, מאובזר ומפנק, המיועד לזוג עם ציוד; בדור השלישי שלו הוא משתכלל משמעותית ומציע הרבה יותר נוחות ופינוק; מבחן דרכים; הווידאו בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...9%d7%95%d7%a8/
קריצה לשוק האמריקאי וקריאת תגר כנגד הגולד ווינג של הונדה היפנית וההארלי האמריקאי הדומים שמתבססת על לוגו המדחף.
הגודל והמשקל שלו מונעים ממנו להיות חולץ פקקים אמיתי, והוא מתאים ביותר בעיקר למישורים הארוכים בארה"ב שם ילחם
בפטריוטיות האמריקאית והאמינות היפנית.
לא מתווכח על האיכות ולא מתווכח שיהיו כאלה שיחמדו אותו, אבל השוק שהוא פונה אליו מצומצם מאד, לחבר מוכר כאן בישראל
יש אחד כזה והוא די אמביוולנטי לגביו יחסי אהבה שינאה.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
בהצלחה עם זה באלפים...אגב גם נפילה מהג'ק עלולה להיות עסק יקר מאד...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
הגרמנים מצליחים איתו לא רע בכלל להבדיל מאופנועי האדוונצ׳ר מרכז הכובד כאן נמוך יותר מה שתורם ליציבות ולשליטה בכלי ואם תקרא את המבחן גם אביעד חושב ככה.
לגבי עלות אחזקה ותיקונים, מי שיכול להרשות לעצמו אופנוע במחיר כזה לא ממש שואל במוסך כמה זה יוצא לפני שהם מתחילים לעבוד, זה כמו החלפת בלמים בפרארי שעולה 10000 דולר, לבעלים לא ממש איכפת.
אביעד אברהמי.... אחרי הסרטון, אני לא רוצה להיראות משעמם.
אבל סרטים כאלה צריכים להיראות "כף צריך להות" באולם אופנועים וכל מה שקשור אליו,מה שממש צרב לי בעין, המורוכבת ,שהשאלה היא בג'ינס שלה,אם יש לה הגנה מפני נפילה או לא , אלא פשוט חור ענק במקום הברך.
אני מבין שזה בטח "אופנתי ויפה" במקומות מסויימים, אבל לא על אופנוע, במיוחד כזה מרשים.