לחדש לקהל היעד המשועמם עד דמעות (לפחות בארה"ב) של הארלי.
נכון כאן מדובר באופנוע אקזוטיקה אבל לא נראה שיש בעיה לייצר ייצור המוני של האופנוע הזה - אין בו טכנולוגיה פורצת דרך מעבר לאופנועי הספורט של ימנו.
לגבי המחיר - הארלים בשני עשורים האחרונים הפכו להיות בדיוק אותם פסלים שעומדים בגראז' כמו שאתה מתאר עם ניקל פה וכרום שם כחידוש.
לגבי החידוש - תסתכל על איך מערכת האגזוז יושבת על האופנוע, על המנוע משדר נוכחות לא רופסת אלא שרירית ובו זמנית נוסטלגית עם פסאודו צלעות קירור
על הזרוע האחורית כמה היא מסיבית וכיצד היא מחוברת לשילדה לעומת הארלים.