ציטוט נכתב במקור על ידי דימה צפיה בהודעה
קודם כל תודה על התשובה המפורטת
הcbr500 ראיתי כולם שחוטים ויחסית יקרים
ומה לגבי הBenelli ראיתי שהישיבה שלו יחסית גבוה 795 mm
איך הוא בכללי כאופנוע אמין?איך הביצועים שלו ?
הבנלי היחיד שיצא לי למשש מקרוב היה מהדגמים הראשונים ההגיעו (TNT250, אם אני זוכר נכון) והבעלים התלונן על בעיות אמינות די חמורות ב-10K קילומטרים הראשונים (קאליפר שנתפס, נזילת נוזל קירור וכדומה).
ממה ששמעתי, הדגמים החדשים (בדגש על סדרת ה-500) הרבה יותר טובים בהיבט הזה. אבל זה לא מנסיון.
מבחינה שיווקית, האופנועים האלה הצלחה מסחררת - עולה כמו 500 צנוע אבל נראה כמו 1200.
מבחינה הנדסית - ה-TRK (ואני מאמין שגם הלינאונצ'ינו 500) בנויים בחוסר היגיון רק כדי להראות "פול סייז". למשל - אין שום הצדקה הנדסית לבולם קדמי בקוטר 50 מ"מ באופנוע כזה, אבל זה מה שהם בחרו להתקין כי זה נראה מרשים. ההונדה CB500X מסתדר מצויין עם דיסק יחיד מלפנים, אבל ב-TRK מותקנים שניים. כתוצאה - הבנלים כבדים מאוד, והביצועים שלהם נחותים מאופנועי 500 פחות מוגזמים כדוגמאת ה-CB/CBR500.

אם כבר בא לך לקחת סיכון עם הסינים - אני הייתי מהמר על VOGE.
ממה שהבנתי, זה מותג "פרמיום" של לונסין, והכלים עוברים בקרת איכות קפדנית.
שם לפחות, תמורת ההימור שלך תקבל אופנוע כמעט חדש - כזה לדוגמא:
https://www.yad2.co.il/s/c/zgitvu4y