הבנלי היחיד שיצא לי למשש מקרוב היה מהדגמים הראשונים ההגיעו (TNT250, אם אני זוכר נכון) והבעלים התלונן על בעיות אמינות די חמורות ב-10K קילומטרים הראשונים (קאליפר שנתפס, נזילת נוזל קירור וכדומה).
ממה ששמעתי, הדגמים החדשים (בדגש על סדרת ה-500) הרבה יותר טובים בהיבט הזה. אבל זה לא מנסיון.
מבחינה שיווקית, האופנועים האלה הצלחה מסחררת - עולה כמו 500 צנוע אבל נראה כמו 1200.
מבחינה הנדסית - ה-TRK (ואני מאמין שגם הלינאונצ'ינו 500) בנויים בחוסר היגיון רק כדי להראות "פול סייז". למשל - אין שום הצדקה הנדסית לבולם קדמי בקוטר 50 מ"מ באופנוע כזה, אבל זה מה שהם בחרו להתקין כי זה נראה מרשים. ההונדה CB500X מסתדר מצויין עם דיסק יחיד מלפנים, אבל ב-TRK מותקנים שניים. כתוצאה - הבנלים כבדים מאוד, והביצועים שלהם נחותים מאופנועי 500 פחות מוגזמים כדוגמאת ה-CB/CBR500.
אם כבר בא לך לקחת סיכון עם הסינים - אני הייתי מהמר על VOGE.
ממה שהבנתי, זה מותג "פרמיום" של לונסין, והכלים עוברים בקרת איכות קפדנית.
שם לפחות, תמורת ההימור שלך תקבל אופנוע כמעט חדש - כזה לדוגמא:
https://www.yad2.co.il/s/c/zgitvu4y