תוצאות 1 עד 10 מ 10

אשכול: ימאהה: שתי גרסאות חדשות לטנרה 700

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340

    ימאהה: שתי גרסאות חדשות לטנרה 700

    בימאהה מציגים שתי גרסאות חדשות של הטנרה 700: אקסטרים - עם מהלך מתלים ארוך יותר ועם שדרוגים לשטח, ואקספלור - עם מהלך מתלים קצר יותר ואבזור לטיולים; הפרטים והתמונות בפנים.

    http://fullgaz.co.il/%d7%99%d7%9e%d7...%a8%d7%94-700/




  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    בימאהה הבינו את השיעור שנתנה להם ההחברה מבוואריה כבר לפני כמה עשורים אבל עדיף מאוחר מאשר בכלל לא.

    כיוון שהעתיד המאולץ והשחור הנראה לעין הבלתי מזויינת, הוא בכלל חשמלי, אנשי המכירות מרחיבים את הטווח
    המוצרים הקיימים שלהם לשוק מקביל.

    בעוד ב-BMW הבינו מזמן שלא כל הלקוחות שלהם הם צאצאים של עוג גוליית וחבר הרפאים, ורק מעטים מהם יעברו
    על שתי גלגלים כבדים ומנופחים את מעלה גיבורים, תל עפר ומעוז הנקיק, על ומתחת לסלעים אז הם ייצרו אשכרה אופנוע
    שנראה ומרגיש כמו הדבר האמתי וינוע בתכלאס על הכבישים הבטוחים בטיולים חוצה ארצות בעיקר בחו"ל.

    אז מי שירצה לנוע בשטח ישלם יותר על היכולת הזו ואלה שמחפשים משהוא אחר לטיול מפונק בין כבישים ומלונות יוכל
    להסתפק בפחות, פילוח שוק יותר מדיוק ויכולת לחדד את היכולות של כל סוג אופנוע לצרכים האמתיים שלו וזה נהדר.

    החברה מקבלת שתי אופנועים כמעט זהים במחיר של אחד והלקוחות מקבלים אופנוע תפור לצרכים שלהם.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    בימאהה הבינו את השיעור שנתנה להם ההחברה מבוואריה כבר לפני כמה עשורים אבל עדיף מאוחר מאשר בכלל לא.

    כיוון שהעתיד המאולץ והשחור הנראה לעין הבלתי מזויינת, הוא בכלל חשמלי, אנשי המכירות מרחיבים את הטווח
    המוצרים הקיימים שלהם לשוק מקביל.

    בעוד ב-BMW הבינו מזמן שלא כל הלקוחות שלהם הם צאצאים של עוג גוליית וחבר הרפאים, ורק מעטים מהם יעברו
    על שתי גלגלים כבדים ומנופחים את מעלה גיבורים, תל עפר ומעוז הנקיק, על ומתחת לסלעים אז הם ייצרו אשכרה אופנוע
    שנראה ומרגיש כמו הדבר האמתי וינוע בתכלאס על הכבישים הבטוחים בטיולים חוצה ארצות בעיקר בחו"ל.

    אז מי שירצה לנוע בשטח ישלם יותר על היכולת הזו ואלה שמחפשים משהוא אחר לטיול מפונק בין כבישים ומלונות יוכל
    להסתפק בפחות, פילוח שוק יותר מדיוק ויכולת לחדד את היכולות של כל סוג אופנוע לצרכים האמתיים שלו וזה נהדר.

    החברה מקבלת שתי אופנועים כמעט זהים במחיר של אחד והלקוחות מקבלים אופנוע תפור לצרכים שלהם.
    הטנרה 700 ניקנק במכירות את סידרת הF דו״ש של במוו ברגע שיצא לאולמות התצוגה אז מי למד ממי?

  4. #4
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הטנרה 700 ניקנק במכירות את סידרת הF דו״ש של במוו ברגע שיצא לאולמות התצוגה אז מי למד ממי?
    לא רק את ה-F. עשה טרור בכל הסגמנט עם מספרים בלתי נתפסים. אחת ההצלחות האדירות של ימאהה.
    אז בימאהה מקשיבים לרחשי הלב של קהל הרוכבים הגדול, מבינים את הצרכים השונים ומספקים גרסאות שונות (עם השקעה מינימלית) כדי להרחיב את המכירות ואת השליטה - גם אחת קרבית יותר לשטח וגם אחת נמוכה יותר. ככה בדיוק עושים את זה.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הטנרה 700 ניקנק במכירות את סידרת הF דו״ש של במוו ברגע שיצא לאולמות התצוגה אז מי למד ממי?
    למדו למדו במקרה הזה התלמיד עלה על הרב....אבל למדו.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    למדו למדו במקרה הזה התלמיד עלה על הרב....אבל למדו.
    כמו שאמר אביעד הם מספקים את הצרכים של הלקוחות בזמן המתאים, שהטנרה יצא ה850FGS לא היה בימאהה על הכוונת, אין בטנרה שום דבר שמזכיר את הבמוו מבחינת הטפיסה של המוצר ועובדה שהם לא יצאו עם הדגמים השונים בשנים הראשונות למרות שיכלו לעשות את זה בקלות כי הרי לא ממש מדובר כאן בדגמים חדשים.

    מה שעשה הGS1250 לשוק לא דבק בדגמים הקטנים יותר של במוו ככה שאין מה לילמוד מהם בנישה הזאת מבחינת מארקטינג

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    בימאהה הבינו את השיעור שנתנה להם ההחברה מבוואריה כבר לפני כמה עשורים אבל עדיף מאוחר מאשר בכלל לא.

    הכוונה לקונספט של אותו האופנוע במעטפת אחרת ומכירת חלקים נלווים כלבוש של הדגם. מי שעשה את זה היה דווקא דגם ה-G/S

    כיוון שהעתיד המאולץ והשחור הנראה לעין הבלתי מזויינת, הוא בכלל חשמלי, אנשי המכירות מרחיבים את הטווח
    המוצרים הקיימים שלהם לשוק מקביל.

    בעוד ב-BMW הבינו מזמן שלא כל הלקוחות שלהם הם צאצאים של עוג גוליית וחבר הרפאים, ורק מעטים מהם יעברו
    על שתי גלגלים כבדים ומנופחים את מעלה גיבורים, תל עפר ומעוז הנקיק, על ומתחת לסלעים אז הם ייצרו אשכרה אופנוע
    שנראה ומרגיש כמו הדבר האמתי וינוע בתכלאס על הכבישים הבטוחים בטיולים חוצה ארצות בעיקר בחו"ל.

    הכוונה כמובן למגוון הלקוחות והצרכים שלהם ול- GS לדגמיו.

    אז מי שירצה לנוע בשטח ישלם יותר על היכולת הזו ואלה שמחפשים משהוא אחר לטיול מפונק בין כבישים ומלונות יוכל
    להסתפק בפחות, פילוח שוק יותר מדיוק ויכולת לחדד את היכולות של כל סוג אופנוע לצרכים האמתיים שלו וזה נהדר.

    נהדר אומר שזה בדיוק מה שצריך לעשות אופנוע לצרכים ספציפיים ללקוח כאילו בתפירה אישית.

    החברה מקבלת שתי אופנועים כמעט זהים במחיר של אחד והלקוחות מקבלים אופנוע תפור לצרכים שלהם.
    בקיצור BMW עשתה בית ספר ושינוי לאופנועי הדו"ש הכבדים בשנות ה-80 של האלף הקודמת.
    היא גם שכללה את התהליך בכל עשור, המציאות הקיימת הכתיבה לכולם את הצורך ליישר קו ולקרוא לכל אופנוע שני
    אדוונצ'ר...גם אם הוא לא...

    אז כן היו כאלה שהכינו שיעורים והיו כאלה שהצטיינו.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    בקיצור BMW עשתה בית ספר ושינוי לאופנועי הדו"ש הכבדים בשנות ה-80 של האלף הקודמת.
    היא גם שכללה את התהליך בכל עשור, המציאות הקיימת הכתיבה לכולם את הצורך ליישר קו ולקרוא לכל אופנוע שני
    אדוונצ'ר...גם אם הוא לא...

    אז כן היו כאלה שהכינו שיעורים והיו כאלה שהצטיינו.
    אין ספק שהGS בוקסר הוא הקטר שהוביל את כל השוק ועדיין מוביל אבל בF טווין מקבילי זה ממש לא אותו סיפור.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אין ספק שהGS בוקסר הוא הקטר שהוביל את כל השוק ועדיין מוביל אבל בF טווין מקבילי זה ממש לא אותו סיפור.
    מעולם לא דיברתי על ה-F זה אתה הזכרת ראשון
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    מעולם לא דיברתי על ה-F זה אתה הזכרת ראשון
    אנחנו מדברים כאן על אדוונצ'ר בינוני טווין (טנרה 700), אין קשר בכלל לבמוו GS1250

אשכולות דומים

  1. ימאהה: עוד שלב בדרך לטנרה 700 רייד
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 19-01-2022, 22:30
  2. ימאהה: ה-YZF-R6 מקבל 2 גרסאות מסלול סדרתיות
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-11-2021, 22:05
  3. ימאהה: גרסה חדשה לטנרה 700
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 18-10-2020, 10:33
  4. ימאהה: גרסת ראלי לטנרה 700
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 25-06-2020, 10:06
  5. פילטר אויר לטנרה
    על ידי monami בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 28-12-2015, 18:56

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO