בימאהה הבינו את השיעור שנתנה להם ההחברה מבוואריה כבר לפני כמה עשורים אבל עדיף מאוחר מאשר בכלל לא.
הכוונה לקונספט של אותו האופנוע במעטפת אחרת ומכירת חלקים נלווים כלבוש של הדגם. מי שעשה את זה היה דווקא דגם ה-G/S
כיוון שהעתיד המאולץ והשחור הנראה לעין הבלתי מזויינת, הוא בכלל חשמלי, אנשי המכירות מרחיבים את הטווח
המוצרים הקיימים שלהם לשוק מקביל.
בעוד ב-BMW הבינו מזמן שלא כל הלקוחות שלהם הם צאצאים של עוג גוליית וחבר הרפאים, ורק מעטים מהם יעברו
על שתי גלגלים כבדים ומנופחים את מעלה גיבורים, תל עפר ומעוז הנקיק, על ומתחת לסלעים אז הם ייצרו אשכרה אופנוע
שנראה ומרגיש כמו הדבר האמתי וינוע בתכלאס על הכבישים הבטוחים בטיולים חוצה ארצות בעיקר בחו"ל.
הכוונה כמובן למגוון הלקוחות והצרכים שלהם ול- GS לדגמיו.
אז מי שירצה לנוע בשטח ישלם יותר על היכולת הזו ואלה שמחפשים משהוא אחר לטיול מפונק בין כבישים ומלונות יוכל
להסתפק בפחות, פילוח שוק יותר מדיוק ויכולת לחדד את היכולות של כל סוג אופנוע לצרכים האמתיים שלו וזה נהדר.
נהדר אומר שזה בדיוק מה שצריך לעשות אופנוע לצרכים ספציפיים ללקוח כאילו בתפירה אישית.
החברה מקבלת שתי אופנועים כמעט זהים במחיר של אחד והלקוחות מקבלים אופנוע תפור לצרכים שלהם.
בקיצור BMW עשתה בית ספר ושינוי לאופנועי הדו"ש הכבדים בשנות ה-80 של האלף הקודמת.
היא גם שכללה את התהליך בכל עשור, המציאות הקיימת הכתיבה לכולם את הצורך ליישר קו ולקרוא לכל אופנוע שני
אדוונצ'ר...גם אם הוא לא...