ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
1. 2500 עדיף על 5000. האם זה מספיק תדיר? את זה אפשר להגיד רק בבדיקת מעבדה של השמן (שלא תצליח לבצע בארץ).
אם הרכיבה היא לבד (ללא כלים נוספים שמאכילים אותך אבק), בשבילים מהודקים (שבילי קקל לבנים, לא אדמה חולית), במהירויות של 40-60 קמ"ש - זה אולי בסדר.
אם התפריט כולל כמות משמעותית של שבילים מסולעים, טיפוסי מעלה, וכל סוג אחר של זחילה איטית בהילוך ראשון-שני, פול-גז ומנוע רותח - כדאי לקצר את מרווחי החלפת השמנים עוד.
בכל מקרה, לפילטר האוויר זה כנראה יהיה יותר מדי בתנאי האבק הישראלי. כדאי מאוד לטפל בו בתדירות הרבה יותר גבוהה, לכל היותר כל 4-5 רכיבות. את המצב של הפילטר אפשר לבחון ויזואלית.

2. שימוש בסוף השבוע בלבד לא אמור ליצור בעיה, כל עוד הרכיבה ארוכה מספיק כדי לטעון את המצבר במלואו.
כמה מסובך זה להחליף שמן ופילטר אוויר לבד?
אם אני דואג להחלפת שמן כל 2000 נגיד , פילטר אויר כל כמה רכיבות , שימון שרשרת כל רכיבה , ומשאיר את יתר הדברים לטיפול ב5 , 10 וכו'

האופנוע אמור להיות בסדר?

אופי הרכיבה זה לרוב לבד או עם עוד ג'יפים וטנדר של משפחה וחברים. ברגוע בעיקר שבילים ולפעמים קצת מעבר.
סביר להניח שאני אוביל אז פחות אבק יגיע אליי.