תוצאות 1 עד 10 מ 10

אשכול: פתיחת הגבלה לsv650

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2021
    הודעות
    15

    פתיחת הגבלה לsv650

    בוקר טוב.
    קניתי לפני כחצי שנה sv650 מוגבל a1 כאופנוע שני (גם מהמלצות כאן). מבסוט מאוד על האופנוע אבל מרגיש חלש בהילוך 5 6 בסלד גבוה. עשיתי עכשיו רשיון a ורוצה לפתוח הגבלה. בעופר אבניר (יבואן רשמי של סוזוקי) רוצים להחליף מחשב ודורשים 7500 שח, אבל יש מוסכים שעושים את זה במחיר סביר, רק שהם לא מתעסקים ברישום במשרד הרישוי מבחינה חוקית.
    לעשות טרייד אין פחות מעוניין כי זה כאב ראש, הפסד של כסף ולהעביר ארגז וכל מיני שיפורים קטנים שיש לאופנוע.
    אשמח לדעת אם מישו פתח הגבלה והרגיש את השיפור בכוח ובמומנט ומצד שני האם זה לא פגע באופנוע באיזו צורה לאורך זמן.
    אשמח לחוות דעת. תודה רבה(:

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    בHRP היפתחו לך את ההגבלה במחשב ולפי מה שאני זוכר שדיווחו כאן בעבר זה 2500 ש״ח.
    עוד אפשרות זה לקנות מחשב משומש מפירוק בישראל או מאירופה (אלו מארצות הברית לא תואמים)

    כל דרך עוקפת אבניר לא תיהיה רשומה ברשיון.

    בכל דרך שתבחר אין שום נזק למנוע.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2021
    הודעות
    15
    תודה. אתה יודע אם זה מגדיל את הצריכת דלק?

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Eliad12 צפיה בהודעה
    תודה. אתה יודע אם זה מגדיל את הצריכת דלק?
    זה יגדיל את צריכת הדלק אם תיהיה בתחום הגבוה של הסל״ד כל הזמן איפה שההגבלה הייתה קיימת, בגלל שהצריכה היא סך כל הרכיבה לא בטוח שזה יהיה מורגש ואם כן אז בקצת.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    רק קח בחשבון שטכנית הביטוח שלך לא יהיה תקף במקרה של תאונה אם תלך על הדרך של לפתוח את ההגבלה לא דרך עופר עבניר.
    נכון, אין הרבה סיכוי (סיכוי אפסי למען האמת) שחברת הביטוח תעלה על זה אבל קח את זה בחשבון.

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2021
    הודעות
    15
    בדקתי עם חברת הביטוח ואמרו לי שלא משנה להם הכס' אלא רק הנפח מנוע ומחיר הביטוח משתנה רק לפי נפח מנוע. בגלל זה למשל הוותק של הרשיון מתחיל להספר ממתי שהוצאת a2 גם אם אתה רוכב על כלי כבד. אמרו לי שיבטחו אותי במקרה תאונה.

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2020
    הודעות
    48
    ציטוט נכתב במקור על ידי Eliad12 צפיה בהודעה
    בדקתי עם חברת הביטוח ואמרו לי שלא משנה להם הכס' אלא רק הנפח מנוע ומחיר הביטוח משתנה רק לפי נפח מנוע. בגלל זה למשל הוותק של הרשיון מתחיל להספר ממתי שהוצאת a2 גם אם אתה רוכב על כלי כבד. אמרו לי שיבטחו אותי במקרה תאונה.
    בסופו של דבר חברת ביטוח, היא "פול", תקרא את תנאי רכישת הביטוח, מופיע שם וותק של דרגת רישיון מתאימה לרכב. תזכורת לרשיונות:
    A2 - דו"ג עד 125 סמ"ק
    A1 - דו"ג עד 35KW שזה 47 כ"ס
    A - דו"ג לא מוגבל
    כלומר A2, לא מתאים לאופנוע של 70 כ"ס, מבחינה חוקית גם אם הוצאת A2 לפני 20 שנה, ו-A לפני חודש, ב-"פול" תצטרך לציין 0 שנים החזקת רישיון מתאים לאופנוע של מעל 47 כ"ס. בסופו של דבר אף אחד לא מונע ממך למלא פרטים של 20 שנה וותק, אופנוע R1 בעל מנוע 50 סמ"ק, הספק 25 כ"ס, תלת-גלגלי עם כל מערכות הבטיחות, ולשלם על הביטוח 1,500 ש"ח.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Eliad12 צפיה בהודעה
    בדקתי עם חברת הביטוח ואמרו לי שלא משנה להם הכס' אלא רק הנפח מנוע ומחיר הביטוח משתנה רק לפי נפח מנוע. בגלל זה למשל הוותק של הרשיון מתחיל להספר ממתי שהוצאת a2 גם אם אתה רוכב על כלי כבד. אמרו לי שיבטחו אותי במקרה תאונה.
    זאת לא הבעיה.
    הבעיה שברישיון הרכב שלך מופיע 47 כ"ס, בעוד שאתה מבצע "שיפורי הספק" ומקפיץ את ההספק ל-75 כ"ס.
    עזוב כמה שזה מטומטם, אבל מבחינת החוק היבש - מדובר בשיפורי מנוע, כמו להעלות לחץ גדישה ברכב טורבו למשל.
    בתיאוריה, ביצוע שיפורים יכול להוות עילה להתנערות של חברת הביטוח במקרה של תאונה (ושוב - עזוב את זה שהאופנוע תוכן במקור עם ההספק המלא, וכל הרכיבים בו עומדים בהספק הזה - אין פה היגיון).
    לא יודע האם היו (ואם היו אז כמה) תקדימים כאלה יש.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Eliad12 צפיה בהודעה
    בדקתי עם חברת הביטוח ואמרו לי שלא משנה להם הכס' אלא רק הנפח מנוע ומחיר הביטוח משתנה רק לפי נפח מנוע. בגלל זה למשל הוותק של הרשיון מתחיל להספר ממתי שהוצאת a2 גם אם אתה רוכב על כלי כבד. אמרו לי שיבטחו אותי במקרה תאונה.
    מפריע להם שאתה תעשה ביטוח לכלי עד 47 כוח סוס (כי זה מה שרשום ברישיון) אבל בפועל הכלי הוא 75 כוח סוס.
    שוב, סיכוי אפסי שאפשר לעלות על זה במקרה של ביטוח אבל קח את זה בחשבון.

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2021
    הודעות
    15
    תודה חברים

אשכולות דומים

  1. חלקים לsv650
    על ידי lokimonster בפורום פורום מכירה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 23-10-2021, 13:43
  2. Mt 07 פתיחת הגבלה
    על ידי Nsx בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 22-08-2019, 20:04
  3. פתיחת הגבלה במחשב מנוע
    על ידי alexriv בפורום פורום טכני
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 01-08-2018, 11:59
  4. פתיחת ווריאטור, פתיחת הפולי והחלפת רצועה
    על ידי telem.y בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 08-01-2018, 11:36
  5. צמיגים לsv650
    על ידי ניקי בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 21-10-2015, 16:05

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO