עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 20

אשכול: במקום האחרון: הדו-גלגלי הממונע בישראל - המסוכן באירופה

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    141

    במקום האחרון: הדו-גלגלי הממונע בישראל - המסוכן באירופה

    https://www.ynet.co.il/wheels/safety/article/s1rdmytz2

    מישהו מופתע?
    מה אחוז רוכבי הדו גלגלי שעשו/יעשו קורס רכיבה מתקדמת, כאשר הרישיון שלהם אינו תלוי בכך? מאמין שלא גבוה מספיק

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אין שום קשר לקורסים.
    זה בעיקר בגלל התפוצצות כמות השליחים מאז כלכלת האפליקציות והתפוצצות מצב הכבישים והפקקים.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    141
    לא מסכים. זו תחושה חסרת ביסוס עובדתי. אין לי את נתוני כלל התאונות, אבל לפי נתוני ההרוגים שמתפרסמים פה באתר כל חודש אני לא רואה ששליחים הם התורמים העיקריים לסטטיסטיקה, גם לא רואה שיש עליה בולטת לאורך זמן בחלקם בכלל המקרים.
    ולטיעון הזה גם אין שום קשר לשאלה האם חיוב לבצע קורס רכיבה כתנאי לקבלת רישיון או שמירה עליו אחת לכמה שנים אכן יוריד את מספר הנפגעים.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    תורמים גם תורמים. בגלל המהירויות היחסית נמוכות אולי פחות תראה את ההבדל בטבלאות המתים אבל כל פעם שאתה שומע על "לרכב מסוכן פי 535 מנסיעה על רכב" ו"הסיכוי לפציעה קשה ומוות גדול פי 696 מאשר ברכב" אז תהיה בטוח שהם אחראים על חלק גדול מזה. אני אשמח לראות נתונים שמוכיחים אחרת.
    אותי לא מעניין אם קורסים ישפרו או לא ישפרו.
    גם לבישת קסדה ברכב ברכב תשפר את הסטטיסטיקות בהרבה וגם קורס נהיגה מתקדמת ל לבעלי רכבים תשפר את המצב בהרבה.
    אולי אפילו תשפר את סטטיסטיקת הרוכבים יותר מאשר קורס לרוכבים עצמם.
    את כל הדברים האלה צריך אם רוצים להוסיף ללימודי הנהיגה בבסיס.
    לא אחר כך.
    מה שטוב ומספיק בעולם - טוב ומספיק גם לנו.
    לא רוצים ולא צריכים את הרעיונות היצרתיים שמציעים כאן תמיד בארץ בשביל לסחוט עוד כספים ולהעיק עוד על האזרח העייף.
    תפקיד המדינה לא לנהל את האזרח אלא רק לדאוג לתנאים וסביבה שבה הוא יוכל להתנהל בצורה טובה.
    מי שחשוב לו שיעשה לבד. מי שלא - לא.
    נמאס כבר מההתערבות הזאת. בשם הדאגה לשלומנו ממררים לנו את החיים.
    50% מהרוכבים בלי ביטוח בכלל בגלל העלויות האדירות ואתם מדברים איתנו על עוד רגולציות וקשיים. פשוט הזוי.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי airwolf צפיה בהודעה
    https://www.ynet.co.il/wheels/safety/article/s1rdmytz2

    מישהו מופתע?
    מה אחוז רוכבי הדו גלגלי שעשו/יעשו קורס רכיבה מתקדמת, כאשר הרישיון שלהם אינו תלוי בכך? מאמין שלא גבוה מספיק
    לא עשיתי את הסטטיסטיקה אבל אני כלל לא בטוח שאחוז רוכבי הדו''ג שביצעו הדרכת רכיבה בישראל לעומת אירופה הוא נמוך - אני אפילו הייתי מהמר על ההפך.

    ואם כבר לגבי הפתעה...
    רק כדי לשים את הנתון בהקשר הנכון, לכלל כלי הרכב מדינת ישראל היא אחד המקומות הבטוחים ביותר מבחינת כמות ההרוגים למספר תושבים ונמצאת בעשריה הראשונה העולמית כבר שנים (2013 למיטב זכרוני עקפנו אפילו את יפן)
    זאת כמובן לכלל כלי הרכב כלומר מוטה 4 גלגלי

    כך שמצב הדו''ג בישראל עגום עוד יותר

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    הנהג הישראלי הוא מהגרועים בעולם.
    זה מתחיל ממצב המלחמה בו הוא נתון מרגע שהוא מחזיק את ההגה.
    זה ממשיך במגזר שלם שחלק מהמלחמה שלו בכיבוש הציוני או אי ציות לחוקי המדינה.
    משם זה עובר ליכולת אכיפה מינורית ומטומטמת של מ"י.
    ונגמר בקנסות ועונשים מגוחכים לעבריינים.

    מנפלאות ערב חג אתמול:
    1. דביל צעיר מזגזג בין רכבים כאילו אלה פילונים בסלאלום במסלול במהירות כפולה מהמותר כשלפניו פקק עומד-עצר בקושי.
    2. נהגת על ריינג'-רובר שחורדינית, עם שפתיים של ברבור גוסס ואיפור כמו טיח בנאים. שטה לה ב-60 קמ"ש בנתיב השמאלי
    כבכל רגע לוחצת על הבלמים למרות שהנתיב לפניה פנוי לחלוטין ומסרבת לעבור לימני. (רק ביבי).
    3. זה מהמגזר עם הלהיט האחרון של פריד במערכת שכנראה נגנבה ממועדון, עומד שני בפקק ומצפצף לראשון בדיוק כשהאור
    הצהוב מתחיל להתחמם.
    4. צמד דגנרטים תופסים את שתי הנתיבים לאורך קילומטרים במהירות 100 קמ"ש ואחריהם עשרות מכוניות והמבול...
    בקיצור המצב בטטה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    הנהג הישראלי הוא מהגרועים בעולם.
    זה מתחיל ממצב המלחמה בו הוא נתון מרגע שהוא מחזיק את ההגה.
    זה ממשיך במגזר שלם שחלק מהמלחמה שלו בכיבוש הציוני או אי ציות לחוקי המדינה.
    משם זה עובר ליכולת אכיפה מינורית ומטומטמת של מ"י.
    ונגמר בקנסות ועונשים מגוחכים לעבריינים.
    ...
    בקיצור המצב בטטה.
    לפי כמות ההרוגים יחסית לגודל האוכלוסיה הנהג הישראלי הוא דווקא סבבה - אתה יכול להסביר מדוע אתה חושב שהוא גרוע?
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jonathan צפיה בהודעה
    לפי כמות ההרוגים יחסית לגודל האוכלוסיה הנהג הישראלי הוא דווקא סבבה - אתה יכול להסביר מדוע אתה חושב שהוא גרוע?
    אני לא צריך להסביר תסתכל על הכביש וסע קצת באירופה תבין לבד.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jonathan צפיה בהודעה
    לפי כמות ההרוגים יחסית לגודל האוכלוסיה הנהג הישראלי הוא דווקא סבבה - אתה יכול להסביר מדוע אתה חושב שהוא גרוע?
    ככה לא קוראים סטיסטיקה, מספר הרוגים הוא לא מדד לכלום, אפשר רק לקבל מהנתון הזה שככל שהמהירות עולה תוצאות התאונה חמורות יותר.
    ישראל צפופה לכן המהירות הממוצעת נמוכה בהרבה מאירופה.
    ישראל לא באמת סופרת תאונות כמו באירופה ואם היו סופרים אני יכול להבטיח לך שכמות התאונות (לא הרוגים) נמוכה יותר באירופה.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ככה לא קוראים סטיסטיקה, מספר הרוגים הוא לא מדד לכלום,
    ....
    זה מדד לכמה אנשים נהרגים בתאונות דרכים בתיאום של גודל האוכלוסיה

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אפשר רק לקבל מהנתון הזה שככל שהמהירות עולה תוצאות התאונה חמורות יותר.
    ישראל צפופה לכן המהירות הממוצעת נמוכה בהרבה מאירופה.
    ....
    .
    הסטטיסטיקה של הרוגים היא הדבר המדיד ביותר בין מדינות מפני שמת זה מת (כולל מת בתוך 30 יום)

    מה שאתה מנסה עכשיו זה לקפוץ דרך חישוקים ולהסביר למה הסטטיסטיקת ההרוגים מראה מה שמראה כשאתה.מנסה להציג את ישראל כמקום הכי פרימיטיבי בעולם.
    אז.הנה כמה נתונים ורעיונות הפוכים לגבי אירופה:
    1. כמות התאונות שאלכוהול היה מעורב בהם בבריטניה היה 30% בגרמניה 25% - הישראלים עצבניים בגלל שהם לא שיכורים (יש מחקרים בנושא)
    2. הנהג הישראלי הוא אימפולסיבי אבל גם אדפטיבי מאד לאחרים שלא מקיימים את החוקים (רעיון וולידי בדיוק כמו הרעיון שהצגת)
    3. רמת הרפואה בישראל בטיפול בנפגעי טראומה טוב בהרבה מרוב המוחלט של מדינות אירופה

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jonathan צפיה בהודעה
    זה מדד לכמה אנשים נהרגים בתאונות דרכים בתיאום של גודל האוכלוסיה


    הסטטיסטיקה של הרוגים היא הדבר המדיד ביותר בין מדינות מפני שמת זה מת (כולל מת בתוך 30 יום)

    מה שאתה מנסה עכשיו זה לקפוץ דרך חישוקים ולהסביר למה הסטטיסטיקת ההרוגים מראה מה שמראה כשאתה.מנסה להציג את ישראל כמקום הכי פרימיטיבי בעולם.
    אז.הנה כמה נתונים ורעיונות הפוכים לגבי אירופה:
    1. כמות התאונות שאלכוהול היה מעורב בהם בבריטניה היה 30% בגרמניה 25% - הישראלים עצבניים בגלל שהם לא שיכורים (יש מחקרים בנושא)
    2. הנהג הישראלי הוא אימפולסיבי אבל גם אדפטיבי מאד לאחרים שלא מקיימים את החוקים (רעיון וולידי בדיוק כמו הרעיון שהצגת)
    3. רמת הרפואה בישראל בטיפול בנפגעי טראומה טוב בהרבה מרוב המוחלט של מדינות אירופה
    אתה מבלבל בין כמות תאונות להרוגים גם בהודעה האחרונה שלך, הרוגים זה לא מדד לכמות תאונות או להצלחה בהורדת מספר התאונות בדיוק מהסיבות שאתה הזכרת אבל הסיבה העיקרית היא המהירות הממוצעת שבישראל נמוכה משאר אירופה ומחקרים מראים שתאונה ב170 קמ"ש באוטובאן הגרמני תיגמר במוות לעומת אותה תאונה בדיוק של אי שמירת מרחק בכביש 6 על 100.

    לפי ההגיון שלך אם מחר הרכבים החדשים ימנעו מוות אבל לא פציעות אז נפתרה בעיית תאונות הדרכים?
    וכן לנהוג בישראל זה להיות בגן חיות עם קופים שמחזיקים בהגה, אני משווה את זה עם איטליה שיש שם מקומות שלא מצייתים לחוקי תאונה אבל עדיין לא חותכים אותך או מנסים לעשות דברים שנוגדים את ההגיון שאין לך סיכוי לצפות מראש מרוב שזה הזוי.

    ב20 שנה האחרונות השתמשתי אולי 3 פעמים בצופר של הרכב והאופנוע ביחד כדי להזהיר נהג שהרגשתי לא בטוח לידו, בישראל שאני מגיע לביקור אינספור פעמים.
    אגב אני יודע שאתה מבין ויודע על מה אני מדבר אבל משום מה נכנסת לפינה הפטריוטית

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    מסכים ומחזק רכבתי אלפי ק"מ במצטבר באירופה בארצות שונות ותחושת הביטחון ברכיבה שונה לגמרי.
    האדיבות הציות לכללים ויכולת הצפייה שלך מה הנהג שסביבך יעשה טובה פי אלף מאשר פה.

    הנהג הישראלי לי יודע לתכנן נתיב בהתאם להמשך הדרך שלו הוא יעקוף אותך בצורה מסוכנת וישבור שוב לימין
    כי הוא צריך לפנות ימינה, יבחר את הנתיב השמאלי הפנוי למרות שבעוד עשרים מטר הוא צריך לפנות ימינה.

    כששני רכבי פונים פנייה הדוקה ימינה לעולם הרכבים יחרגו מהמסלול האישי שלהם לתוך המסלול השני כי הם
    לא יודעים לשמור נתיב.

    רכב משתלב בנתיב לעולם לא ידע להעריך את המהירות שלך או יאלץ אותך להאט או לברוח.

    הנהג הישראלי לא מסוגל לצופת מהלך אחד קדימה ולתכנן הוא מתבסס על מה שקורה כאן ועכשיו ולא בעוד חצי
    דקה רוב הנהיגה מתבססת על נהיגת אגו וכבוד ולמה מי יגיד לי משהו...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אתה מבלבל בין כמות תאונות להרוגים גם בהודעה האחרונה שלך, הרוגים זה לא מדד לכמות תאונות או להצלחה בהורדת מספר התאונות בדיוק מהסיבות שאתה הזכרת אבל הסיבה העיקרית היא המהירות הממוצעת שבישראל נמוכה משאר אירופה ומחקרים מראים שתאונה ב170 קמ"ש באוטובאן הגרמני תיגמר במוות לעומת אותה תאונה בדיוק של אי שמירת מרחק בכביש 6 על 100.

    לפי ההגיון שלך אם מחר הרכבים החדשים ימנעו מוות אבל לא פציעות אז נפתרה בעיית תאונות הדרכים?
    .....ת
    דרזדנר,
    אני לא יודע איך החלטת שאני מבלבל,
    הכתבה של ynet רדודה ככל שתהייה מדברת על הרוגים ועל מחקרים על כמות הרוגים
    ארגון הבריאות העולמי מבצע סטטיסטיקה על הרוגים
    לא על מספר פצועים
    לא על מספר תאונות
    לא על שנת הייצור וגיל צי הרכב
    לא.על נסועה שנתית ממוצאת
    ולא על אלף ואחד דברים אחרים שהכנסת

    אתה זה שמבלבל מה בדק המחקר
    וזה לא קשור לפטריוטיות זה קשור למדע והיכולת להפריד דיעה או ניסיון אישי שיש לך מתוצאות של מחקר.

    אני לא סתם מתעקש איתך אתה פשוט לא קראת מה.כתוב.

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ואני מוסיף,
    תאונה ב120או תאונה ב170 לרוכב אופנוע מסתיימות בד"כ באותה תוצאה.
    מה גם, שרוב ההרוגים הם לא מרכיבה במהירויות גבוהות.
    מה גם 3,
    מעטים הם רוכבי האופנוע שרוכבים פחות מ140 על כביש 6. (ובטח שלא 100).

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jonathan צפיה בהודעה
    דרזדנר,
    אני לא יודע איך החלטת שאני מבלבל,
    הכתבה של ynet רדודה ככל שתהייה מדברת על הרוגים ועל מחקרים על כמות הרוגים
    ארגון הבריאות העולמי מבצע סטטיסטיקה על הרוגים
    לא על מספר פצועים
    לא על מספר תאונות
    לא על שנת הייצור וגיל צי הרכב
    לא.על נסועה שנתית ממוצאת
    ולא על אלף ואחד דברים אחרים שהכנסת

    אתה זה שמבלבל מה בדק המחקר
    וזה לא קשור לפטריוטיות זה קשור למדע והיכולת להפריד דיעה או ניסיון אישי שיש לך מתוצאות של מחקר.

    אני לא סתם מתעקש איתך אתה פשוט לא קראת מה.כתוב.
    גם המחקר טועה כי כמות הרוגים זה לא מדד לכלום אבל בו נסים את זה בצד ונתייחס למה שכתבת בתגובה הראשונה שלך.
    גם את מספר התאונות הקטלניות אי אפשר להסיק ממספר ההרוגים כי אם יש לך 2 הרוגים זה יכול להיות תאונה אחת ויכול להיות גם 2 בזמנים שונים, אז איך אתה מסיק מזה שבישראל המצב טוב מבחינת תאונות דרכים מנתון ההרוגים?
    וכמו שהזכרתי למהירות יש השפעה על תוצאות התאונה אבל לפי ההגיון שלך ושל המחקר יכול להיות 10,000 תאונות בישראל ורק 2000 במדינה אירופאית אבל אתה מסיק שבישראל המצב לא רע כי פחות נהרגו בהשוואה למדינה האירופאית.

    תוסיף לזה שישראלים לא יודעים לספור

אשכולות דומים

  1. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-03-2022, 21:40
  2. מטריקס האחרון (ספוילרים)
    על ידי kaz בפורום אוף טופיק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 28-01-2022, 07:57
  3. הדינוזאור האחרון - שנה על בנדיט 1200
    על ידי decktor בפורום כללי
    תגובות: 77
    הודעה אחרונה: 23-09-2020, 18:20
  4. האתגר האחרון של ג'ון
    על ידי levil בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 09-03-2017, 23:10
  5. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 11-12-2016, 14:02

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO