עמוד 4 מתוך 4 ראשוןראשון ... 234
תוצאות 46 עד 52 מ 52

אשכול: גיורא, KTM790 ADV

  1. #46
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,068
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    בהצלחה שמח שאתה חוזר לעצמך!
    תודה. גם אני...

    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    נחמה שולטתתתתת

    אתמול מקצה אימון U TURN עם ד' שהסכים לאתגר השיעמום.
    בעיני זו דרך טובה להתחבר מחדש לאופנוע כי מפעילים הכל: מבט, איזון, שליטה במצערת, נקודת חיכוך במצמד, ברקסים. הכל צריך להיות מתוזמן והרמוני.
    יש אינספור סרטוני הדרכה באינטרנט כמו זה.
    ניסינו בשטח עם אבנים וקצת שיפועים אבל זה לא עבד. לשלב הראשון צריך אספלט.
    באספלט אחרי אימון קונוסים (פחיות משקה מהפח הקרוב) הצלחתי לשלוט ברדיוס סיבוב של 5 מ' לשני הכיווניים ויש עוד מקום לשיפור.
    המטרה להגיע לרדיוס סיבוב קטן בכידון נעול והטיה לשני הכיוונים.
    אם זה פרקטי בשימוש יומיומי? כנראה שלא, בשטח קצת יותר.
    הנקודה שאימוני שליטה במהירות נמוכה מאוד אפקטיביים. המשך יבוא.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  2. #47
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,068
    המשך בא.
    בתרגול שהתרחש ימים ספורים אחרי באתי חם. חיפשתי גז וחזק. קצת התאמנו על שמיניות צפופות (היה שיפור, ממליץ) ואחרי זה עברנו לסגנון חופשי בסולו. הרכבתי מסלול שכלל בלימה חזקה, זריקת זנב ויציאה עם הרבה גז כך שהאחורי המשיך להחליק. אחרי כמה הקפות התאפסתי על המהירות הנכונה והתזמון והיה מואי כיף. באמת כיף גדול הקטע הזה של הווסאח ולחצות את גבולות האחיזה. זה לא מה שמכרו לנו, לאדוונצ'רנים? אתה כמעט מוכן לפריז דקאר. דריפט עם 100 כ"ס על 200 ק"ג סל"ד גבוה וענן אבק.

    אחר כך הסתובבתי בין הסלעים על מחטי האורן מקפץ פה ושם עם דחיסת בולמים וראיתי סלע נוסף שהחלטתי לנסות. לא אל קפיטן ביוסמיטי. כולה מדרכה כפולה, גג. דחסתי בולמים מטר מאוחר מדי, הקדמי חטף מכה, יד אחת נתלשה מהכידון השניה נתקעה על הגז לייצוב והפלתי את עצמי וגיורא המשיך בצרחה לתוך העץ. לא חטפתי חזק אבל היד השבורה כן קיבלה זפטה. פריז דקאר עאלק.

    אספתי את שיירי האגו הביתה מהרהר באזור הדמודמים שבין הפאן לסכנה ומאז לא לבשתי פעם אחת את חליפת הרכיבה ולא את המגפיים. ליתר ביטחון רכשתי קידמי קרבי ביותר. מה שקרוי בעגה 50/50. הצמיג היה נוראי. יצא מהמוסך וכבר בפניה הראשונה נפלו לי האשכים לאספלט. האופנוע נופל לפניות כמו משקולת ומתקן את עצמו ממש לאט ובצורה לא מדוייקת. חוץ מסאגת הפניות קיבלתי רעידות כידון מאזור ה 120. התקשרתי לבעל המוסך שאמר, צמיג עם קוביות גדולות -או שתחליף או שתיתן לו להתבלות ולקוביות להתקצר. התשובה לא התאימה אז נסעתי למוסך אחר שכיוון ושיפר את תחילת הנדנודים לאזור ה 130. נחכה נראה.

    בינתיים החיים שלי השתנו בצורה קיצונית. אני מגיע לתלביב בשעות העומס מס' פעמים בשבוע. נדנודי כידון במעבר בין מכוניות על 130 זה לא כיף בכלל. האמת שדי סבלתי אבל אחרי כמה אירועי בטיחות הבנתי שזה לא ישתפר בהרבה וחזרתי לקידמי שמוגדר כ 80/20 ועל הדרך כי 25,000 החלפתי גל"גש ושרשרשת ופתאום חזר הכיף.

    אחה"צ על 160 על כביש 4 בדרך חזרה הביתה. אזניות, אטמים והתופים של "ימי בצורת" (מתי כספי) בפול ווליום. רק מוסיקה ושריקת רוח. אין מנוע אין מכוניות מסביב. כלום. השמש שוקעת מימין, מקדימה ברקים עצומים. טיפות גדולות עפות מהמשקף המכוניות עוברות לאחור ואחרי חודשים נזכרתי כמה הנאה אפשר להפיק מרכיבה.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  3. #48
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    תחזור לכביש

  4. #49
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,087
    מילים ולחן: החיים עצמם

    זה לא הגיל להתחיל או להמשיך בשטח.
    העצמות שלנו לא שוכחות.
    הפצעים כבר לא סמל לגבריות, כמו פעם.
    הנשים מחפשות ביטחון ולא סעד.
    והצלקות לא מגלידות.
    הברכיים חורקות WD כבר לא פתרון.
    ואצבעות עובדות טוב בחמישיות.
    האינסטינקטים של גיל 16 נשארו שם.
    והאופנוענים עדיין מכורים לגבס!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #50
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,068
    לא יודע. מצד אחד אני מכיר רק רוכב אחד שלא שבר את עצמו בשטח (טפו טפו טפו) אבל בשבועיים האחרונים היו לי שתי בלימות חזקות מאוד מאזור 150 שהלחיצו אותי. מה שבטוח שאני יותר מפחד מהנהגים מהאלמנטים בשטח. גם רוכב סופר מיומן וזהיר חשוף לטירוף המוחלט בכביש. וזה טירוף. אין איתות, אין מראות, אין שמירת מרחק. מסוממים, מטומטמים, ערסים, בדואים, אמהות ממהרות..אין קץ לטמטום.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  6. #51
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,068

    סדום והמורה

    DSC08013 - Copy (Medium).jpg
    בימים האחרונים אני סובל מפרק יד רגיז במיוחד. רק רוצה לתת בגז והרבה. לא קרה לי הרבה זמן וטיול? בכלל... כמו בכל שישי שמעתי מאוחר בלילה חבורות אופנוענים על 6 דרומה. אז לאחר שנה של תכנון ודחיות החלטתי להגיע בזריחה לנקודה מתאימה לצילום שגיליתי בגוגל מפות על כביש סדום ערד.
    https://maps.app.goo.gl/NGm4N9kQU6VCnBBA6

    המטרה היתה לעשות סשן קצר של צילום Panning, תת ז'אנר נפוץ בצילומי ספורט מוטורי בהם האובייקט שנע מהר מפוקס והרקע מטושטש מרוח. הערתי את אישתי שהנהנה בייאוש. אני חוזר לפני החום, קצר.

    בחמש ורבע בחושך עזבתי עריכת סרט עליתי על 6 דרום שמתי קרוז קונטרול על 135 (כי גם אור גבוה לא מכסה מרחק בלימה) והדרמתי. מוסיקה אדירה באזניים וקר לי. להפתעתי למרות שהייתי רק על 135 והוויז סימן לי ששעת ההגעה מתאחרת לא עקפה אותי אף שיירה. גם לא אופנוען אחד. לקראת ערד הקור התחלף בצינה ורק בירידות לנקודה לאחר שעקפתי כמה מכוניות התחמם העסק. נזכרתי. כמה שזה כיף לתקוף פניות.
    DSC08139 - Copy (Medium).jpg

    עצרתי בנקודה היחידה והמיוחדת הכנתי את המצלמה במהירות כי השמש אוטוטו עולה הדלקתי סיגריה וחיכיתי לחבורות. כדי לא לאכול את הראש עברו שם כמה טייסים הייטקיסטים ובדואים עם מכוניות ספורט במשך שעתיים וזהו. אחר כך הגיעו שוטרים שאמרו לי שהאופנועים לא רוכבים שם יותר אלא רק למטה.
    DSC08215 - Copy (Medium).jpg

    אז ירדתי למטה בקצב גבוה, בלימות חזקות עם טרייל ברייקינג יציאות שמנדנדות את הפרונט ועקפתי במתינות לא חוקית קבוצת מכוניות. במכונית האחרונה דמיינתי נהמה של 4 צילינדר קרוב לאוזן חיפשתי אותו במראה ולא רואה. כשיצאתי לעקיפה במבט במראה ראיתי אותו צמוד אלי במרחק יד בנקודה המתה במראה. הבהרתי לדביל את דעתי המלומדת בתנועה חד משמעית והוא המשיך.
    DSC08247 - Copy (Medium).jpg

    בהמשך ראיתי 5 רוכבי ספורט 2 מהם נראו כאלה שיודעים מה הם עושים, השאר חיים על זמן שאול. היה שם עוד צלם שהתמקם כשאשתו ברכב, בחום. הכל ביחד עם חוסר השינה העלה לי את רמת העייפות. בסימון -100 הסתובבתי חזרה ועליתי ברכיבה אגריסיבית. בערד הפסקת קולה סיגריה והביתה על 150 בקרוז קונטרול בכביש 6 השנוא. מהחלום נשארתי עם ערסים, בדואים והייטיקסטים במכוניות ספורט.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  7. #52
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,087
    כבישי ישראל הפכו לפקק אחד גדול, תשתיות גרועות ומסוכנות ונהגים פראיים.

    האפשרות למצות נהיגה/רכיבה להנאה כבר כמעט לא קיימת פה.

    פעם הייתי חולה הגה ונהנתן רכיבה, היום הרבה פחות.

    מכוניות חזקות ומהירות הפכו מזמן לבלתי נגישות לרוב וצריך כיסים עמוקים
    ופחות יכולת נהיגה. מה שהופך את הנובו רישים למסוכנים.

    אופנועים הפכו לחולצי פקק לאופורטוניסטים ולא לאוהבי אופנועים אמתיים.
    ולכן רוכבים בכפכפים גופיות ואופנועים אוטומטיים.

    תרבות הנהיגה נעלמה והוחלפה במלחמה, אגו ולי מגיע יותר ובמלחמה יש הרוגים.

    יותר ויותר מחלחלת תרבות הנהיגה הכפרית לכביש הישראלי והוא הופך לשדה קרב
    בין הפלגים ולא משנה באיזה צד אתה תמיד יהיה על ידך זה מהצד השני.

    250000 מכוניות עולות כל שנה לכביש, מיליון מכוניות כל 4 שנים על תשתית שאינה
    מתפתחת בהתאם אין חניה, אין נתיבים והמכוניות גדלות בלי פרופורציה,
    כי כל אחד צריך SUV או טנדר.

    אין אכיפה נכונה, אין משילות, אין אדיבות או סובלנות, אין ראייה רחבה או תכנון עתידי. בהצלחה.

    גלויה.jpg
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO