הקייק קאלק& מטשטש את הגבולות שבין אופנועים לאופניים, מציע יכולות עירוניות טובות לצד ערך מוסף חשוב בשטח, ובעיקר עיצוב וקונספט שונים ומיוחדים עד פוסט-מודרניים; מבחן דרכים; הווידאו בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...e%d7%9c%d7%99/
הקייק קאלק& מטשטש את הגבולות שבין אופנועים לאופניים, מציע יכולות עירוניות טובות לצד ערך מוסף חשוב בשטח, ובעיקר עיצוב וקונספט שונים ומיוחדים עד פוסט-מודרניים; מבחן דרכים; הווידאו בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...e%d7%9c%d7%99/
אני מבין באופניים חשמליות כלום. ראיתי השבוע וידיאו של היצור הזה והעיצוב אכן מ"עוצב" והדבר השקט הזה עושה חשק ואפילו שכל למי שגר קרוב לשטח אבל
80 ק"ג זה כמעט משקל של צרצר שלם.
69,000 ש"ח זה מחיר צרצר חלומות משופר ורצחני.
מקווה שיצליח ליבואן אבל אני לא רואה איך סוכנות יכולה להתקיים ממכירות של פריטים בודדים בשנה.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
מדובר בברבזון מכוער להחריד אבל אני מניח שהעין מתרגלת בסוף - לא ברור איך.
80 ק"ג זה קרוב יותר לאופנוע טריאל לא לאופנוע אנדורו דו"פ - אופנוע אנדרו דו"פ זה יותר קרוב ל 102-105 ק"ג וזה הפרש גדול כי המשקל יושב גבוה בשלדה (מיכל הדלק).
לגבי ההשוואה לאופניים?
הטכניקה באופני שטח שונה לגמרי מאופנוע אנדורו בדרופים בקיקרים בווילי בבאני הופ, אין בכלל מה להשוות (והברקסים הפוכים - רק על זה פגשתי את הריצפה כמה פעמים טובות ותלולות)
עם מנוע חשמלי זה שונה כי אין קלאץ או אפשר להסתדר בלי קלאץ ולשניהם יש 2 גלגלים אז הם נראים דומים.
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
הקאלק יותר קרוב לאופנוע חשמלי מאשר לאופניים חשמליים.
ועדיין, המחיר ההזוי (לא רק בארץ אלא בכל העולם) והעיצוב הקשה מאוד לעיכול מייעדים אותו לא לקהל של רוכבי דו-גלגלי אלא לקהל שמחפש מוצרי לייפסטייל.
לא הבנתי איך ההפרש במשקל זה 20 ק''ג - אופני הרים שוקלות 14.5 ק''ג לאופני מהלך ארוך (אנדורו) אופנוע דופ 104
הטכניקה להרמת גלגל באופנוע עוברת דרך תיאום קלאץ גז ותנועת גוף, באופניים זה רק גוף והתנועה די מוגדרת ולא דורשת תזמון עם מצערת
באופנוע רוב הזמן עומדים אבל יש נקודות שצריך לשבת בתיזמון שיתן אחיזה לאחורי באופניים בעליה בעיקר יושבים או מרחפים מעל הרמה (טופ טיוב)
בלימה בירידה תלולה על אופנוע נעשה עם הגלגל הקדמי ישר ובולם ובלם אחורי משמש לניהוג שמאלה ימינה, הבלם האחורי ברגל בעוד הקידמי ביד ההפוכה מאופניים
האם אתה חושב לפני שאתה בולם או זה אינסטינקט? אם זה אינסטינקט המעבר גורם להתרסקות כי כל הפעולות הפוכות.
אני לא יודע מה זה שטח רמה 3
לא רכבתי אופנוע שטח בארץ רק כביש אבל איכן שאני רוכב הטכניקה דרשה לימוד מחדש.