תוצאות 1 עד 6 מ 6

אשכול: רכיבה ראשונה: CAKE kalk חשמלי

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    רכיבה ראשונה: CAKE kalk חשמלי

    הקייק קאלק& מטשטש את הגבולות שבין אופנועים לאופניים, מציע יכולות עירוניות טובות לצד ערך מוסף חשוב בשטח, ובעיקר עיצוב וקונספט שונים ומיוחדים עד פוסט-מודרניים; מבחן דרכים; הווידאו בפנים.

    http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...e%d7%9c%d7%99/




  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    אני מבין באופניים חשמליות כלום. ראיתי השבוע וידיאו של היצור הזה והעיצוב אכן מ"עוצב" והדבר השקט הזה עושה חשק ואפילו שכל למי שגר קרוב לשטח אבל
    80 ק"ג זה כמעט משקל של צרצר שלם.
    69,000 ש"ח זה מחיר צרצר חלומות משופר ורצחני.
    מקווה שיצליח ליבואן אבל אני לא רואה איך סוכנות יכולה להתקיים ממכירות של פריטים בודדים בשנה.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    אני מבין באופניים חשמליות כלום. ראיתי השבוע וידיאו של היצור הזה והעיצוב אכן מ"עוצב" והדבר השקט הזה עושה חשק ואפילו שכל למי שגר קרוב לשטח אבל
    80 ק"ג זה כמעט משקל של צרצר שלם.
    69,000 ש"ח זה מחיר צרצר חלומות משופר ורצחני.
    מקווה שיצליח ליבואן אבל אני לא רואה איך סוכנות יכולה להתקיים ממכירות של פריטים בודדים בשנה.
    מדובר בברבזון מכוער להחריד אבל אני מניח שהעין מתרגלת בסוף - לא ברור איך.
    80 ק"ג זה קרוב יותר לאופנוע טריאל לא לאופנוע אנדורו דו"פ - אופנוע אנדרו דו"פ זה יותר קרוב ל 102-105 ק"ג וזה הפרש גדול כי המשקל יושב גבוה בשלדה (מיכל הדלק).

    לגבי ההשוואה לאופניים?
    הטכניקה באופני שטח שונה לגמרי מאופנוע אנדורו בדרופים בקיקרים בווילי בבאני הופ, אין בכלל מה להשוות (והברקסים הפוכים - רק על זה פגשתי את הריצפה כמה פעמים טובות ותלולות)
    עם מנוע חשמלי זה שונה כי אין קלאץ או אפשר להסתדר בלי קלאץ ולשניהם יש 2 גלגלים אז הם נראים דומים.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  4. #4
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339
    הקאלק יותר קרוב לאופנוע חשמלי מאשר לאופניים חשמליים.
    ועדיין, המחיר ההזוי (לא רק בארץ אלא בכל העולם) והעיצוב הקשה מאוד לעיכול מייעדים אותו לא לקהל של רוכבי דו-גלגלי אלא לקהל שמחפש מוצרי לייפסטייל.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jonathan צפיה בהודעה
    מדובר בברבזון מכוער להחריד אבל אני מניח שהעין מתרגלת בסוף - לא ברור איך.
    80 ק"ג זה קרוב יותר לאופנוע טריאל לא לאופנוע אנדורו דו"פ - אופנוע אנדרו דו"פ זה יותר קרוב ל 102-105 ק"ג וזה הפרש גדול כי המשקל יושב גבוה בשלדה (מיכל הדלק).

    לגבי ההשוואה לאופניים?
    הטכניקה באופני שטח שונה לגמרי מאופנוע אנדורו בדרופים בקיקרים בווילי בבאני הופ, אין בכלל מה להשוות (והברקסים הפוכים - רק על זה פגשתי את הריצפה כמה פעמים טובות ותלולות)
    עם מנוע חשמלי זה שונה כי אין קלאץ או אפשר להסתדר בלי קלאץ ולשניהם יש 2 גלגלים אז הם נראים דומים.
    מוזר. רכבתי עם ה 701 בשטח ברמה 3 עם בעל טנרה שהסתדר יפה מאוד. בהמשך הסתבר שהוא אופנוען בקושי חודש. אמר שיש לו ניסיון על אופני הרים ברמה מקצועית והכל אותו דבר. ההפרש במשקל אולי 25% אבל זה עדיין רק 20 ק"ג. יצור שאתה יכול להרים לסובב להציל וכו'.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    מוזר. רכבתי עם ה 701 בשטח ברמה 3 עם בעל טנרה שהסתדר יפה מאוד. בהמשך הסתבר שהוא אופנוען בקושי חודש. אמר שיש לו ניסיון על אופני הרים ברמה מקצועית והכל אותו דבר. ההפרש במשקל אולי 25% אבל זה עדיין רק 20 ק"ג. יצור שאתה יכול להרים לסובב להציל וכו'.
    לא הבנתי איך ההפרש במשקל זה 20 ק''ג - אופני הרים שוקלות 14.5 ק''ג לאופני מהלך ארוך (אנדורו) אופנוע דופ 104

    הטכניקה להרמת גלגל באופנוע עוברת דרך תיאום קלאץ גז ותנועת גוף, באופניים זה רק גוף והתנועה די מוגדרת ולא דורשת תזמון עם מצערת
    באופנוע רוב הזמן עומדים אבל יש נקודות שצריך לשבת בתיזמון שיתן אחיזה לאחורי באופניים בעליה בעיקר יושבים או מרחפים מעל הרמה (טופ טיוב)
    בלימה בירידה תלולה על אופנוע נעשה עם הגלגל הקדמי ישר ובולם ובלם אחורי משמש לניהוג שמאלה ימינה, הבלם האחורי ברגל בעוד הקידמי ביד ההפוכה מאופניים
    האם אתה חושב לפני שאתה בולם או זה אינסטינקט? אם זה אינסטינקט המעבר גורם להתרסקות כי כל הפעולות הפוכות.

    אני לא יודע מה זה שטח רמה 3
    לא רכבתי אופנוע שטח בארץ רק כביש אבל איכן שאני רוכב הטכניקה דרשה לימוד מחדש.

אשכולות דומים

  1. אופנועי CAKE מושקים בישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 13-03-2023, 00:06
  2. רכיבה ראשונה: זירו DSR/X – אדוונצ'ר חשמלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 03-12-2022, 23:13
  3. רכיבה ראשונה: קטנוע חשמלי NIU NQi GT Pro
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 23-07-2020, 16:27
  4. רכיבה ראשונה: קטנוע חשמלי בליץ 3000+
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 13-09-2017, 14:21
  5. רכיבה ראשונה - נפילה ראשונה
    על ידי PR5EX בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-01-2016, 22:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO