סורי אחי אבל אין הרבה הבדל ואין תשובה באופציות שהצעת.
ההבדלים בסכומים ביניהם די קטנים והמון תלוי במזל.
הפתרון האמיתי זה לקנות כלי יותר יקר ומטופל (בשאיפה מתחת ל30,000 ק"מ) ואז תקבל אמינות מבוקשת ושקט נפשי.
שמחתי לא כל כך לעזור.
שלום חברים, נקלעתי לבעיה, קניתי אקס איבו 250 2016, 60 אלף קילומטר, לפני כשלושה חודשים, עשיתי איתו משלוחים(וולט כהשלמת הכנסה), והלך מנוע בגלל שמן.
עכשיו ההתלבטויות שלי הן:
<1.במוסך אמרו לי שזה בערך 6000-7000 להחליף מנוע, אני מתכוון להישאר עם הקטנוע עוד הרבה(בתקווה שלא יהיו עוד הפתעות), האם זה שכיח שמתחילות יותר בעיות אחרי זה ואני אכניס את עצמי לבור בלי תחתית? או שכן כדאי לי ללכת לכיוון הזה ? האם אפשר לשפץ או שחייב להחליף ? (סך הכל אחלה כלי, עשה את העבודה מעולה).
<2.או לנסות למצוא קטנוע דומה, כנראה ב1000-2000 שקל פחות ממה שתעלה אופציה אחת, אך כנראה זה לא יהיה קילומטראז' נמוך במיוחד ואני לא ממש פותר את בעיית המנוע לטווח ארוך...(ולהשאיר את הקטנוע הקודם לחלקים לעתיד לחסוך על חלקים...)
<3. או לחפש כלי אחר (ג'וי מקס,ג'וירייד 250 , אני מעדיף מעל 125 סמ"ק כי אני גבוה ורכיבה של כמה שעות על זה שובר לי את הגב) באזור 4000-4500 ולמכור את הקודם לחלקים(מאמין בסביבות ה2000).
פרטים נוספים על הקטנוע הנוכחי: +מצבר חדש,צמיגים חדשים. -צריך טיפול גדול, צריך טסט, יש קצת חופש בכידון. =נקנה ב6500 אלף לפני כשלושה חודשים.
-אני סטודנט, עובד חצי משרה ומשלים עם הוולט, מחפש פיתרון לטווח ארוך להמשיך לעבוד בוולט עד סוף הלימודים(כשנתיים).
תודה מראש לעוזרים![]()
נערך לאחרונה על ידי Axel; 20-04-2023 בשעה 17:10. סיבה: שגיאות טכניות בHTML
סורי אחי אבל אין הרבה הבדל ואין תשובה באופציות שהצעת.
ההבדלים בסכומים ביניהם די קטנים והמון תלוי במזל.
הפתרון האמיתי זה לקנות כלי יותר יקר ומטופל (בשאיפה מתחת ל30,000 ק"מ) ואז תקבל אמינות מבוקשת ושקט נפשי.
שמחתי לא כל כך לעזור.
אי אפשר לשפץ מנוע כזה ולא תקבל 2,000 על אקסיבו בלי מנוע.
הכי משתלם במצבך למצוא קטנוע שלם עם מנוע שנשאר לו עוד ואז לבצע את החלפת המנוע באופן עצמאי.
אני עם אקסיבו בקילומטראז הזה בערך, פוצצתי גיר (הינע סופי).
רוצה לומר,
מנוע זה לא החלק היחיד בקטנוע, ובגילאים האלו כבר מתחילות תקלות בעוד מכלולים.
מצטרף להצעה על להוסיף קצת כסף ולא לקנות משהו שיתקלקל לך וישבית לך ימי עבודה.
בהנחה והמנוע נתפס, שתי האופציות העיקריות הן:
למצוא כלי עם ק"מ לא גבוה אחרי תאונה, ולהעביר את המנוע עצמאית (במידה ותמצא מוסך שיחתום לך על ההחלפה).
למצוא כלי תקין מדגם זהה, ולהשאיר את שלך לחלקים (האופציה הזאת יותר הגיונית בעיני). תצטרך להשקיע עוד 8-10 אלף בקניה של קטנוע טוב.
האופציה השלשית אינה אופציה, אף אחד לא יתן לך 2000 שקלים על איקסאיבו ישן עם מנוע תפוס, שכנראה גם לא מושלם קוסמטית. ואין שום הצדקה לקנות קטנוע מדגם אחר, אם לקטנוע הזה יש לך כרגע את רוב החלקים פרט למנוע עומדים מתחת לבית.
ולהבא - תעקוב אחרי השמן, כן? בחרת ללמוד בדרך הקשה...
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual