יש שתי שיטות.
האחת,
מומלצת,
לעמוד ליד הקטנוע.
השניה,
לא מומלצת. תסתיים כנראה בנפילה,
יושבים על הקטנוע, נותנים דחיפה עם התחת, ובדיוק כשהגלגל האחורי מתחיל לגעת ברצפה- גז.

ויש גם באמצע,
לעמוד כשהטוסיק לא על המושב, אלא הגוף בין הכידון למושב, והרגליים על הקרקע, ולדחוף את הקטנוע.
כאן יש סכנה שהמושב ינגח אותך כשהקטנוע מתקדם קדימה.

לגבי עליות/ירידות,
אם את/ה מרגישים קושי בהחזקת הקטנוע, לנהוג כמו שנוהגים בעלי אופנועים כבדים, לא להחנות בעליה.
(למרות שבירידות חזקות, הקטנוע עלול להתדרדר קדימה).

במאמר מוסגר,
שמעמידיםעל ג'ק צד, להשתדל כן בכיוון העליה, המקרה בו הקטנוע מתדרדר והג׳ק מתקפל מתרחש הרבה יותר בקלות מאשר בג׳ק אמצע.