הסירה עצמה היא דבר יקר. מאוד. בד"כ המועדון דואג לזה, אבל אתה לא תקבל את הטופ אוב דה ליין. תיקונים כנראה שתלמד לעשות בעצמך.
מעבר לזה, מפרשים מחליפים בתדירות די גבוהה והם יקרים. גם יש כל הזמן דגמים חדשים ומשופרים. גם כאן אתה בד"כ תהיה עם משהו ישן. כמו כן, חבלים וכבלים, גלגלות, חליפות, כפפות, וכו... הם ציוד שעולה הרבה כסף. והם מתכלים. זה לפני שדיברנו על אופנה. אני זוכר שבשנות ה90 וורנה היו הסטייל, ואח"כ בולה, ואז אוקלי ...
כל ילדי העשירים היו איתם, בזמן שאנחנו היינו עם משקפי שמש מאופטיקה שמשון... (משקפי שמש זה לא מותרות, זה הכרח).
לא יודע מה העלויות בספורט מוטורי. מניח שיותר יקר. אבל שייט הוא לא ספורט לעניים אם אתה רוצה להיות בטופ. מצד שני, כמו שאמרתי, אפשר להצליח כאנדרדוג ולהגיע למצב בו למועדון שווה להשקיע בך בדברים החשובים, בזמן שאתה לומד שגם חליפה יד שניה היא בסדר בתנאים הלא כל כך גרועים של ישראל. כשטסנו להתחרות בחו"ל כבר דאגו לשנורר לנו ציוד יותר רציני כדי שלא נקפא למוות.