תוצאות 1 עד 13 מ 13

אשכול: ההיסטוריה חוזרת: BSA גולד סטאר 650 בהשקה עולמית

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340

    ההיסטוריה חוזרת: BSA גולד סטאר 650 בהשקה עולמית

    המותג האנגלי המפואר קם לתחייה עם רפליקה נאמנה למקור; ה-BSA גולד סטאר הוא אופנוע מיוחד ורב-שימושי, מודרני עם מראה מעידן אחר; מבחן דרכים ושיעור היסטוריה; הווידאו בפנים.

    http://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%94%d7...5%d7%9c%d7%9e/




  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    חבל שהוא מקורר נוזל.
    אנפילד וגוצי מראים שאין מניעה אמיתית לייצר אופנוע קלאסי כמו שהוא צריך להיות - מקורר אוויר.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067
    אני מאלה שלא מחשיבים בכללי סוגיות כמו ז'אנר ויופי. חשוב לי כמה זה חזק נוח וכיפי לרכיבה הגונה כי להגיע מנקודה א' לנקודה ב' בקצב איטי מהתנועה בכביש מהיר אפשר גם עם קטנוע. ואם כבר מדברים על מראה קלאסי, היו כמה שרכבו על BSA (לחבר היה מהניילונים שגילה במרתף של זקן) או טריומף אבל בעצם גדלנו על מראה ה GS וה CB של סוזוקי והונדה באייטיז. אלו הפוסטרים שהיו אצלנו על הקירות, לא BSA.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    רכבתי על בריטי חד צילנדר 650 עתיק זו חוויה נהדרת בדיוק כמו לרכוב על הארלי קלאסי, להגיד שאני אקח כזה
    עבור רכיבה יומית?...ממש לא.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #5
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    חבל שהוא מקורר נוזל.
    אנפילד וגוצי מראים שאין מניעה אמיתית לייצר אופנוע קלאסי כמו שהוא צריך להיות - מקורר אוויר.
    מקורר אוויר בנפח כזה לא יעמוד בתקנות הזיהום העדכניות.



  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי uriar צפיה בהודעה
    מקורר אוויר בנפח כזה לא יעמוד בתקנות הזיהום העדכניות.
    רגע...
    אינטרספטור/קונטיננטל 650 מכיר?
    מוטו גוצי V7? V85TT?
    או שלדעתך הם מקוררי נוזל?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #7
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    לדעתי הם מנועי טווין. אני אדייק: *סינגל* מקורר אוויר בנפח כזה לא יעמוד בתקנות הזיהום העדכניות. או שאם יעמוד יהיה לזה מחיר בהספק או בעלות.

    עריכה: בעצם אני חוזר בי. זו לא אמת מוחלטת. זה נשמע לי הגיוני לכשעצמו, וגפ שמעתי את זה מפי מנהל המוצר של BSA, אבל זה לא הופך את זה לאמת מוחלטת - אולי הוא טועה או מטעה.
    האפשרות השנייה היא שללא קרור אוויר המנוע לא היה מוציא הספק קרוב לזה של הרויאל אנפילד, המתחרה הראשי שלו, וזו בעיה בפני עצמה. אולי זה שילוב של שתי העובדות. בכל מקרה בדבר אחד אני בטוח: מנוע 650, עם צילינדר יחיד, מקורר אוויר, שמפיק 47 כ״ס ועומד בתקנות יורו5 אינו דבר אפשרי.
    נערך לאחרונה על ידי uriar; 28-06-2023 בשעה 16:53.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי uriar צפיה בהודעה
    לדעתי הם מנועי טווין. אני אדייק: *סינגל* מקורר אוויר בנפח כזה לא יעמוד בתקנות הזיהום העדכניות. או שאם יעמוד יהיה לזה מחיר בהספק או בעלות.

    עריכה: בעצם אני חוזר בי. זו לא אמת מוחלטת. זה נשמע לי הגיוני לכשעצמו, וגפ שמעתי את זה מפי מנהל המוצר של BSA, אבל זה לא הופך את זה לאמת מוחלטת - אולי הוא טועה או מטעה.
    האפשרות השנייה היא שללא קרור אוויר המנוע לא היה מוציא הספק קרוב לזה של הרויאל אנפילד, המתחרה הראשי שלו, וזו בעיה בפני עצמה. אולי זה שילוב של שתי העובדות. בכל מקרה בדבר אחד אני בטוח: מנוע 650, עם צילינדר יחיד, מקורר אוויר, שמפיק 47 כ״ס ועומד בתקנות יורו5 אינו דבר אפשרי.
    אני לא מהנדס, אז אני לא יודע את התשובה.
    מניח שאם לא 47, אז 42 כ"ס היה אפשר לקבל שם. לאופנוע רטרו ההבדל הזה לא קריטי.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    הסיבה, (ככל שאני מכיר אותה, ויתכן ואני כבר לא מעודכן),
    היא שקירור אוויר הרבה פחות יעיל מקירור מים.
    הן בפינוי החום מחלקים פנימיים, והן ביכולת לשמור על משרעת טמפרטורות קטנה.
    זה מצריך יכולת של המנוע לעבוד במשרעת גדולה, ובטווחי טמפרטורות משתנים.
    לשם כך, הטולרנסים במנוע יחסית גדולים. ככל שהבוכנה/צילינדר ושאר הרכיבים התלוים בהם גדולים יותר, כך גם הטולרנסים.
    זה אומר כמעט בהכרך מנוע ששורף יותר שמן, ועובד פחות יעיל (משמע, פחות נקי). כדי להתגבר על זה צריך לעשות כל מיני מניפולציות.בסינגלים גדולים, בהם גם ככה שריפה מלאה היא אתגר, זה טריקי אף יותר.
    במנוע עם יותר בוכנות, שכל אחת מהן קטנה יותר, זה עדיין חתיכת אתגר להוציא שריפה יעילה ונקיה, אבל יותר קל.

  10. #10
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אני לא מהנדס, אז אני לא יודע את התשובה.
    מניח שאם לא 47, אז 42 כ"ס היה אפשר לקבל שם. לאופנוע רטרו ההבדל הזה לא קריטי.
    DR650 מוציא משהו כזה אבל לא עומד בתקנות יורו5 ולא נמכר באירופה. שמעתי מעוד אנשים תלונות על הרדיאטור והנושא עלה גם בהשקה. התשובה שלהם היא תקנות יורו5. שכנעת אותי שאפשר היה לעמוד בתקנות עם קרור אוויר אבל אני בטוח שיש לזה השלכות על הספק או מחיר שכנראה לא השתלמו להם.



  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    הסיבה, (ככל שאני מכיר אותה, ויתכן ואני כבר לא מעודכן),
    היא שקירור אוויר הרבה פחות יעיל מקירור מים.
    הן בפינוי החום מחלקים פנימיים, והן ביכולת לשמור על משרעת טמפרטורות קטנה.
    זה מצריך יכולת של המנוע לעבוד במשרעת גדולה, ובטווחי טמפרטורות משתנים.
    לשם כך, הטולרנסים במנוע יחסית גדולים. ככל שהבוכנה/צילינדר ושאר הרכיבים התלוים בהם גדולים יותר, כך גם הטולרנסים.
    זה אומר כמעט בהכרך מנוע ששורף יותר שמן, ועובד פחות יעיל (משמע, פחות נקי). כדי להתגבר על זה צריך לעשות כל מיני מניפולציות.בסינגלים גדולים, בהם גם ככה שריפה מלאה היא אתגר, זה טריקי אף יותר.
    במנוע עם יותר בוכנות, שכל אחת מהן קטנה יותר, זה עדיין חתיכת אתגר להוציא שריפה יעילה ונקיה, אבל יותר קל.
    ובנוסף זה מצריך הזרקת דלק שהיא דינמית ויודעת להתאים את התערובת לטמפ' של המנוע - עניין חשוב מאוד בניצולת.
    בזמן שה DR650 עדיין מגיע עם קרבורטור סטטי.
    קרבורטור ומנוע מקורר אוויר גדול זה לא מתכון ליעילות ומטבע הדברים המנוע מקבל את האופי שלו.

    ועניין נוסף הוא שמנוע מקורר אוויר פועל בצורה שהוא מוציא את כל החום החוצה מהמערכת - דבר שבמונחים של ניצולת מאוד לא יעיל.
    קירור מים שולט, גם אם באופן חלקי על כמה חום הוא מוציא מהמערכת וכתוצאה יותר אנרגית חום מומרת לתנועה של המנוע במקום להתפזר אל הסביבה באופן שלא מנוצל.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 29-06-2023 בשעה 23:20.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    פחות רלוונטי לדיון ולפלח השוק בישראל, עם האופנועים האלה מקבלים אישור אז כנראה שהם מצליחים לעמוד בתקן שהולך ומתכווץ
    כל הזמן.

    פלח השוק של האופנועים האלה מצומצם ושייך בחו"ל לקופי-רייסרים, אלה יותר חברה שהאופנוע הוא אביזר תפאורה סביב התנהגות
    וסגנון לבוש ג'נטלמני מעונב, במדינות רבות שדו"ג היא אופציה נכונה ומוכרת בערים הגדלות והצפופות זה המראה הנכון והמכובד להגיע
    איתו לעבודה או לבילוי בערב ובסוף השבוע.

    האופנועים האלה משמשים אותם כקטנוע משודרג או כלי לתכלית ופחות כאופנוע לצרכים אחרים. לכן הוא גם נמדד בכלים אחרים.

    יש מגוון יצרנים שמייצרים אופנועים כאלה מהיקרים ביותר, ועד לזולים ביותר הסיניים או ההודים, שמתהדרים בשמות עבר מפוצצים.
    שם זה פלח שוק לגיטימי ומעניין שחי ובועט בגלל הסגנון המראה ההיפסטרי ומהמסר שהוא מעביר, האופציות מגוונות ורבות ולא
    בהכרך זולות כאן יותר מדובר באופנועי כניסה זולים (?) למתחילים או אופנועי פשרה ופחות אופנועי אווירה, וזאת הסיבה שהם גם
    פחות משגשגים.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    פחות רלוונטי לדיון ולפלח השוק בישראל, עם האופנועים האלה מקבלים אישור אז כנראה שהם מצליחים לעמוד בתקן שהולך ומתכווץ
    כל הזמן.

    פלח השוק של האופנועים האלה מצומצם ושייך בחו"ל לקופי-רייסרים, אלה יותר חברה שהאופנוע הוא אביזר תפאורה סביב התנהגות
    וסגנון לבוש ג'נטלמני מעונב, במדינות רבות שדו"ג היא אופציה נכונה ומוכרת בערים הגדלות והצפופות זה המראה הנכון והמכובד להגיע
    איתו לעבודה או לבילוי בערב ובסוף השבוע.

    האופנועים האלה משמשים אותם כקטנוע משודרג או כלי לתכלית ופחות כאופנוע לצרכים אחרים. לכן הוא גם נמדד בכלים אחרים.

    יש מגוון יצרנים שמייצרים אופנועים כאלה מהיקרים ביותר, ועד לזולים ביותר הסיניים או ההודים, שמתהדרים בשמות עבר מפוצצים.
    שם זה פלח שוק לגיטימי ומעניין שחי ובועט בגלל הסגנון המראה ההיפסטרי ומהמסר שהוא מעביר, האופציות מגוונות ורבות ולא
    בהכרך זולות כאן יותר מדובר באופנועי כניסה זולים (?) למתחילים או אופנועי פשרה ופחות אופנועי אווירה, וזאת הסיבה שהם גם
    פחות משגשגים.
    קפה רייסר.jpg
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. מקום 12 לסוף סלע בקטגוריית גולד ברומניאקס 2020!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 01-11-2020, 19:09
  2. מערוץ ההיסטוריה - מנוע בן 80
    על ידי ronen_sch בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 21-07-2020, 20:57
  3. ימאהה טימקס: 5 דורות בראי ההיסטוריה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-11-2019, 14:29
  4. ההיסטוריה של השרברבות
    על ידי levil בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 15-10-2017, 14:24
  5. מוסך סטאר סייקל (starcycle)
    על ידי dordor בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 15-07-2015, 19:31

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO