ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
אולי אצלכם.
אצל חברי הטוב עומד YZF-R1 מהדור הראשון, שנכנס לשיפוץ נצחי אחרי תאונה כשהיה עליו 140 אלף קילומטר.
עד לתאונה, האופנוע עשה 80 ק"מ ביום בנסיעות בית-עבודה כמו גדול. פלוס טיולים (רגועים לרוב).

מה שכן, יהיה קל להגיע איתי להסכמה שיש להסיר את רוב מגבלות הזיהום לאופנועים. יחי הקרבורטור לעולם ועד!
את הרכבים מספיק להחזיר ליורו-3, לפני שאיבדו לגמרי את הרגש בדוושת הגז. איזה כיף יהיה להגיע לסוכנות, ולקנות אוקטביה סטיישן דיזל מהדור הראשון, או אלפא רומיאו 156.
נראה איך אז החשמליות יתחרו במחירים של רכבי הבנזין והדיזל...
אתה צודק לגבי השימוש בארץ, אני התיחסתי יותר לשימוש העולמי שמניע את ההחלטות בקוואסקי .
לא יודע אם אני מוכן לחזור לקרבורטור באופנוע ספורט... בשטח אני כרגע די חסיד של הקרבורטור.