לא מסכים אתך.
מבחינה משקית (של המדינה) אופנוע/קטנוע עדיפים בהרבה על מכונית, וככל שעובר הזמן ההעדפה זו עולה. דו-גלגלי צריך פחות תשתית כבישים (וגם לה הוא גורם הרבה פחות בלאי ממכונית), פחות דלק (פחות יבוא של נפט), פחות מקום לחנייה, הפסד קטן בהרבה של שעות עבודה בפקקים וכפי הנראה עוד דברים. למעשה, מבחינה משקית-כלכלית המדינה צריכה להודות לך שאתה רוכב ולא נוסע במכונית.
תחשוב על זה כ"אגרת גודש". כל רכב חדש על הכביש גורם לצפיפות גדולה יותר על הכביש ולהחמרת כל ה"מחלות" הנובעות מהפקקים האין סופיים. אם מישהו מחליט לרכב על דו-גלגלי במקום לנסוע ברכב הוא עוזר (תוך הסתכנות עצמית) לכל משתמשי הכביש. אין סיבה שהם לא יעזרו לו לממן את הוצאות הביטוח.