יש הרבה דגמים חשמליים בשוק, לפי מה שהבנתי בשבילך זה מתחלק ל3 קטגוריות, סוללה נשלפת\מתחלפת, טעינה בעמדות של רכבים וסוללה לא נשלפת שנטענת דרך שקע ביתי(שזה לא רלוונטי).
קחי בחשבון שלעומת קטנוע בנזין ששם משקל המורכב משפיע בעיקר על התאוצות, כאן גם תרגישי שצריכת הסוללה היא יותר גבוהה.
הקטגוריה השניה היא לרב קטנועי\אופנועי פרמיום שהם יחסית יקרים יותר.
לגוגורו לא הייתי מציע להתקרב, קטנוע לא אמור להיות עם רצועה שצריך לשמן כל הזמן, והחוסר אפשרות להטענה ביתית אלה תלות בתחנות ההחלפה, שמי יודע עוד כמה זמן יהיו קיימות, בנוסף זה מטרו עם מוניטין רע, חברה לא אחראית שמפסיקה לייבא דגמים מתי שבא לה, מה שקשור ישירות לתחנות ההחלפת סוללה שלהם.

בכללי 3 שאלות שעל פיהם אפשר ליעץ לך:
1)מה הטווח הריאלי שאת צריכה לעשות על הטענה?
2)האם 80-90 קמ'ש יספיקו לך(סגירה 100), או שאת זקוקה לשיוט של מעל 100?
3)האם יש מעלית בדירה? כי להרים סוללה אחת של 40 קילו, או אפילו 2 סוללות של 15 קילו כל אחת פעם ביום-יומיים בלי מעלית יגרום לך להפתר מהכלי.