יש לי עבודה סבבה.

אני נע ונד ברחבי דאולת איל איסרעאיל.

לצורך הניידות יש לנו מספר כלי רכב כאשר החביב מכולם זה הקטנוע.

למה קטנוע כי זה מה שיש.

אז קיבלנו מבחן ברוח הזמן SYM JOYMAX Z+300 לשנים הבאות אבל לצורך הקלות של הכתיבה לא נעניק לו שם אלא רק ג'וי או טוסטוס או קטנוע.

ובכן

הכלי עדיין מבחינתנו בסוג של הרצה אבל כבר הספקתי לדהור איתו לבאר שבע ועוד על כך בהמשך.

פרטים משעממים כמו הספק צמיגים וכיוצא בזה ניתן למצוא בכתבת מבחן של אורי ואני אגש ישר לתיאור החוויה מבעד לשני הלחיים התחתונות שלי ואציין שהוא נוח.

פחות מהדיאלים שהיה כורסתי יותר ובעל ישיבה גבוהה יותר אבל סך הכל ניתן לשבת מעל שעה ברכיבה רצופה ולא שמעו שום טענות משום חלק בגוף.
תנוחת הרכיבה טובה ואפשר לשבת עם זוג רגליים מונפות אלעל והעל בסדר כל עוד לא פוגשים קפל רציני בכביש.

הבולמים משככים יפה את רוב תחלואי הדרך וצריך פרובוקציה כדי לשדר אותה לגב.

לג'וי יש תא מטען ענק מתחת למושב אבל ועדיין משהו שם לא שלם והבולם שמחזיק את המושב קצת מפריע לאיפסון הקסדה.

בנוסף יש תא "כפפות" עמוק אבל לא מספיק לסלולארי ממוצע.

אנו קיבלנו את הרטנוע עם ארגז וזה מעולה.

יצאתי איתו לבאר שבע.

הדרך המפותלת מההר נבלעת בביטחון יחסי והכלי מרגיש מוצק למדי.
ישנה נפילה אל תוך הסיבוב אבל לא משהו שמציק מדי.

ג'וי מעניק קצב סביר סך הכל ומשתלב יפה בתנועה הבין עירונית ויודע לשמור על קצב גם בעליות.

מיגון הרוח טוב ואני רכבתי עם משקף פתוח ( אני מת על האוויר) ללא מערבולות זה אפילו מרגיש יותר טוב מהטרייסר.

ג'וי יודע לרוץ יפה ואין בעייה לשייט על 130 + וממקורות זרים אפשר לקבל עוד 20 קמ"ש בתנאים כאלו ואחרים.

תאוצות סך הכל יפות ולינאריות מספיק מהר מלברוח מרוב הנהגים שמזנקים אחריך ברמזור.

הבלמים מספקים רגש סביר והכל מרגיש סך הכל איכותי.

ג'וי מספק שפע של אינפורמציה.
מד מהירות ומד סל"ד כמו פעם עם מחוגים אני פשוט מתגעגע לימים שבדו"ג היו מחוגים.
מד דלק ומד חום דיגיטלים וניתן לבחור בין שעון זמן לבין מד אמפר.
באמת חשוב שיהיה דרך למדוד את מצב הטעינה בקטנוע.

כמובן 3 מדי מרחק מצטבר.
2 ניתנים לאיפוס.

לוח השעונים סך הכל מעוצב נחמד ומתוכנן לא רע וגם בשמש ישירה המחוונים נשארים ברורים.

המתגים סך הכל שומרים על המסורת המזרח אסייתית ומרגישים עמידים וטובים.
על הכידון ישנם כפתור PASS להבהוב לנהגים סוררים כפתור מצוקה ל4 המאותתים ביטול TCS.

השליטה על לוח המחוונים נעשית באמצעות כפתורים על לוח השעונים אומנם למעט כיוון שעה או איפוס מד קילומטרים (TRIP) אין צורך להתעסק איתם.

בעיר הקטנוע נהדר ויש תמיד יד פנוייה לחטט באף או להשתמש בנשק.
בהרכבה הכלי מרווח מאוד ולמורכבת לא היו טענות - יש לציין שהיא בעלת גזרה דקה ומשקל פחות מזבוב אז מבחינת ביצועים ג'וי לא ממש התרגש.

אני מודה שאם מחר יוציאו קטנוע - לא בתצורה של אופנוע קטנוע קלאסי בעל מתלים ראויים ( דוגמת TMAX ) סביב ה1000 סמ"ק ועלויות החזקה סבירות זה בהחלט יקרוץ לי.

יש משהו נהדר בקלות התפעול של הקטנועים וכמובן תאי המטען והמיגון מהבוץ והליכלוך שהם מספקים (XADV הוא משהו ביינים שאני פחות מתחבר).



סיכום 500 קילומטר ראשונים.


כלי נחמד מפציץ חמקן
שקט נוח זריז למדי.


תמונות בהמשך
LOKI