יותר הייתי מודאג שהבוכנה לא תקפוץ מהקליפר.
נייר שיוף גורם ליותר נזק, אבל זה לא גורם לשום נזק.
תעבוד עם רצועות נייר 300 - 400 ולחץ אוויר בנדיבות.
בלי לחץ אוויר כל מה שגירדת נכנס לאטם של הבוכנה.
יש לי קטנוע עם 70 אלף קמ וכל החלפת רפידה הייתי רק משפריץ ספריי וזהו לא יודע עד כמה זה מנקה עכשיו
טיפול הבא אני רוצה לנקות טוב מה לעשות? ללחוץ ברקס ולוודא שהבוכנות עד הסוף להשפריץ ספריי ולצחצח עם מברשת שיניים
יעשה את העבודה? לא רוצה להשתמש במים או סבון אני מפחד שזה יחדור פנימה לעמות הספריי שמתאדה מהר... דבר שני מברשת שיניים לא יכולה לגרום
נזק בצחצוח אגרסיבי נכון? לעומת נייר שיוף..
יותר הייתי מודאג שהבוכנה לא תקפוץ מהקליפר.
נייר שיוף גורם ליותר נזק, אבל זה לא גורם לשום נזק.
תעבוד עם רצועות נייר 300 - 400 ולחץ אוויר בנדיבות.
בלי לחץ אוויר כל מה שגירדת נכנס לאטם של הבוכנה.
אין לי לחץ אוויר.. אפשר סתם להעביר מטלית? למה/יבשה?. או שעדיף לא להתעסק עם זה ופשוט להשפריץ ספריי וזהו? ראיתי שמוסכים עושים רק את זה.. לא רוצה לעשות נזק יותר מתועלת. מצד שני איך שהמוסכים פה מטפלים האופנועים כבר לכולם אמור היה להיכנס לכלוך לאטם של הבוכנה הם פשוט משפריצים וזהו ודוחפים פנימה את הלכלוך שנשאר על הבוכנה.. ולמה זה יכול לגרום דבר כזה?
אין נזק וגם אם לא תעשה כלום לא יהיה נזק.
לא כל מה שאתה רואה במוסך נעשה נכון.
ברכיבה מגיע הרבה לכלוך לאזור של הגומיות.
מנקים בשביל לשמור על הגומיות שעוצרות את הנוזל בלם שהבוכנה לא "תפצע" אותן.
אתה יכול לנקות עם נייר שיוף בלי לחץ אוויר.
אתה יכול לא לנקות בכלל.
להשפריץ ספריי לא ייתן כלום.
בדרך כלל אם יש 2 בוכנות צריך לעצור אחת בשביל שהשנייה תהיה באותו גובה אחרת רק אחת עולה.
תוציא עד הגובה שהיא מגיעה כשהרפידות נגמרות לא עד הסוף.