ברוב המנועים, החיישן מודד את טמפרטורת נוזל הקירור.
בד"כ ביציאה מהמנוע.
לכן כשאתה מדומם, מפסיקה הסירקולציה דרך הרדיאטור, והנוזל שבמנוע סופח אליו יותר חום (המנוע עצמו חם משמעותית מנוזל הקירור). מכיוון שהחיישן טבול בנוזל הזה,
טבעי שמד החום יעלה.
3 קווים נשמע לי הרבה מדי, השעון גם בד"ר לא לינארי, ובנוי לא להראות שינויים קטנים.
מצד שני, אני לא יודע כמה קווים יש לך. וגם לא רשמת איזה אופנוע זה.
להבא,
השתדל לציין דגם,
שים כותרת קצת יותר אינפורמטיבית,
וגם,
שרשורים טכניים מתאימים יותר לפורום הטכני.
נערך ומועבר.


ציטוט ההודעה בתגובה