תמיד שאני מכבה את האופנוע ואז פותח סוויץ שוב החום מנוע עולה אחרי כמה שניות באיזה 3 קוביות אחרי שהשמן חוזר ללמטה. זה תקין? ואם זה אמור להיות ככה אז זה אומר שהמד חום מושפע גם מהאוור בנסיעה כי זה נראה כאילו שהאוויר מקרר את המד חום וברגע שעומדים במקום לקצת זמן החום חוזר חזרה לערך גבוה יותר
ברוב המנועים, החיישן מודד את טמפרטורת נוזל הקירור.
בד"כ ביציאה מהמנוע.
לכן כשאתה מדומם, מפסיקה הסירקולציה דרך הרדיאטור, והנוזל שבמנוע סופח אליו יותר חום (המנוע עצמו חם משמעותית מנוזל הקירור). מכיוון שהחיישן טבול בנוזל הזה,
טבעי שמד החום יעלה.
3 קווים נשמע לי הרבה מדי, השעון גם בד"ר לא לינארי, ובנוי לא להראות שינויים קטנים.
מצד שני, אני לא יודע כמה קווים יש לך. וגם לא רשמת איזה אופנוע זה.
להבא,
השתדל לציין דגם,
שים כותרת קצת יותר אינפורמטיבית,
וגם,
שרשורים טכניים מתאימים יותר לפורום הטכני.
נערך ומועבר.
נערך לאחרונה על ידי ayalzo; 11-07-2023 בשעה 09:29.