לא מותחים את השרשרת זה מותחן אוט' לא ידני שצריך למתוח יש לו רק כיוון אחד.
מכווצים את המותחן ואחרי שהשרשרת במקום משחררים יש לו בורג זה עובד על ספירלה כמו במכניות צעצוע שמסיעים אחורה ואז משחררים.
שסתומים עקומים זה לא בגלל לחץ שמן נמוך זה בגלל טימינג לא נכון אם כתוצאה מכיוון לא נכון או כתוצאה מזה שהשרשרת קפצה בגלל תקלה במותחן, שרשרת שהתארכה, מובילי שרשרת לא תקינים, גלגלי שיניים וכו.
תאבחן את כל החלקים האלה.
עוד סיבה פחות סבירה היא חופש במיסב של הטלטל.
תראה שהטלטל לא זז למעלה ולמטה בצורה שאתה שומע קנקים.
במצב התקן אמור להיות חופש קטן לצדדים בלבד.
לגבי הכיוון.
תסובב את הקראנק כשהבוכנה בתוך הצילינדר בלי ראש מנוע.
תאתר איפה הגובה בצילינדר שהבוכנה לא עולה יותר למעלה זה יהיה לקראת הסוף של המהלך.
בנק' הזו תראה איזה קו על המגנטו מתלכד עם הסימון על הבלוק לפי זה תדע את הכיוון של המגנט.
הכיוון של הקאמשפט זה לפי מה שרשום בספר.
אם הראש או המובילים של הסתומים לא נפגעו, זה יעבוד עם הבוכנה איך שהיא בתנאי שהבוכנה לא חטפה איפה שהרינגים.
אם כן - כרגע אתה חייב צריך להחליף רק את השסתומים.
משאבה תפרק ותבדוק לפני שאתה מזמין.
תמיד קודם מאבחנים ואח"כ קונים ולא הפוך.
בהצלחה.


ציטוט ההודעה בתגובה