יכולות לצוץ הפתעות אבל בגדול העבודה פשוטה מאוד ואין מה לפחד.
לגבי בושינגים - יכול להיות, אבל מה לגבי קוטר חיצוני?
במקסים כבר לא נוזל שמן והגיע זמן לטפל בזה
כבר קניתי מחזירי שמן ואתם שיושב מלמעלה אבל שני bushing אין אותם בחלקי חילוף
https://www.easyparts.com/explodedvi...m24260-d178714
הקוטר של הצינור הניקל 41ממ. אם אני יקנה סט מאמאזן כמו זה
https://www.amazon.com/Race-Tech-Sup...s%2C322&sr=8-4
סבירות שיכול להיות שעדיין לא יתאים, נכון?
אצלי כבר הרבה זמן שנזל ולא טיפלתי בזה מפחד. למדתי לעשות הרבה בקטנוע כבר החלפת משאבת דלק, עיוון שסטומים, עבודת וריאטור עושה לבד וגם הצלחתי לרתח את האגזוז אבל לא בטוח לגבי זה. ראיתי מלא סרטונים איך אבל בוידאו הכל נראה קל
יכולות לצוץ הפתעות אבל בגדול העבודה פשוטה מאוד ואין מה לפחד.
לגבי בושינגים - יכול להיות, אבל מה לגבי קוטר חיצוני?
תודה רבה לעזרה! אני מודה לך
"יכולות לצוץ הפתעות"
כן זה הפחד שלי. כי ברגע אתה מחיל אתה מתחייב לסיים ואם לא תכין את הארנק
אני לא יודע קוטר חיצוני של הבושינג כי עדיין לא פתחתי
אני חושב אני יזמין ואני יפתח ויראה אם דומים ואם לא אני יחזר את החלקים ויעשה בלי. לא יודע מה עוד אני יכול לעשות. אולי לקחת מדיות של המקורי ולחפש את החלקים ולפתוח שוב להחליף. נשמע כיף
איזה בעיות יכולות להיות לי? אולי כבר עדיף לא להתעסק ? מה שמדעיג אותי ששוב ינזל כי אולי הצינור עקום
אני חייב להוציא את כל הפלסטיקה מקדימה בכל מקרה. חייב להחליף מנורות וגם לתקן את העזקה
שוב תודה תמיד אתה נותן מידע טובה
הפתעות כמו מחזיר שמן שלא יישב טוב בבולמים של קטנועים מהסוג הזה יכולות להיות כל מיני הפתעות.
מה זאת אומרת לא להתעסק? אם הבולמים דולפים אתה חייב לתקן את הבעיה.
בולמים נוזלים גם אם הצינור ישר זה לא קשור.
אתה מוזמן ליצור איתי קשר בפרטי בקשר לבולמים.
יפה מצידך לעזרה ואני בהחלט יבקש עזרה לכמה שאלות לעבודה. אני מפחד לעשות את זה ולהכשל
ראיתי מלא מלא סרטונים וכבר בראש שלי אני יודע איך לעשות את זה אבל תמיד אני רואה בסרטון הולך חלק ואצלי איזה פריט קטן שלא הולך חלק ולא מדברים על זה
אני מזמין את הבושינג ונעשה את זה. אין ברירה. man up time!
טוב שאני יעשה את זה וילמד עוד skill set
שמי עמית ושיהיה לך סופש נעים ותודה רבה לך!