https://www.yad2.co.il/s/c/2c4mr8cj
בסוף יקנו.
אגב, המודעה הזאת נראת כמו עסקה מצויינת.
אחרי שמורידים שליש מהמחיר כי אף אחד לא קונה אותם.. מה עושים איתם בתכלס? בסוף מפרקים אותם לחלקים? נניח אופנוע חדש ששוכב אולי 6 8 שנים בחברה
https://www.yad2.co.il/s/c/2c4mr8cj
בסוף יקנו.
אגב, המודעה הזאת נראת כמו עסקה מצויינת.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אני לא הייתי קונה אופנוע שעמד 5 שנים.
אלא אם אני מקבל אחריות מורחבת, או שבמילא בא לי להתעסק קצת במכונאות.
לדעתי זאת פונקציה של מחיר.
נכון, מחזש"ים בבולמים, גומיות בקאליפרים וכו' יכלו להתייבש. אבל אלה דברים שאפשר לסדר במאמץ קטן יחסית.
הדבר הבעייתי ביותר הוא חלודה במיכל הדלק, אבל את זה אפשר לבדוק ויזואלית, וגם את זה אפשר לתקן.
מצד שני - המנוע, הגיר והקלאץ' יהיו ללא בלאי. וזה לא משהו שתמצא באופנוע מתחילים בן 5-6 שנסע.
לדעתי האישית, ההצעה של אלבר מפתה מאוד, ואם הייתי בשוק לאופנוע 250 פשוט - הייתי הולך על זה.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
משקעים במעברים שונים במערכת הדלק, ואולי גם במנוע, דיסקיות קלאץ שאולי נדבקו, ויש עוד.
לדעתי אתה מגזים.
אם האופנוע עמד ללא דלק - אין סיבה שיהיו משקעים במערכת הדלק. ואם כן - אתה קונה חדש, שינקו את המזרק....
דיסקיות קלאץ' דבוקות משתחררות בשניה.
משקעים במנוע? האופנוע לא נסע, אז השמן לא אמור להתפרק. מן הסתם, צריך להחליף אותו מייד ולבצע שוב החלפה בעוד 500-1000 קילומטרים.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
במחיר הזה שווה לקנות ולעשות מה שצריך במוסך טוב ויהיה לך כלי שעדיף על כל כלי מקביל משומש במחיר הזה.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!