תוצאות 1 עד 6 מ 6

אשכול: החלפת בלוק piaggio xevo 2014 , רעש חורק שיניים ועשן מהבלוק- דעתכם?

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    163

    החלפת בלוק piaggio xevo 2014 , רעש חורק שיניים ועשן מהבלוק- דעתכם?

    החלפתי בלוק לאקסיבו אחרי שראיתי שהבלוק הקודם שרף פלאג (פלאג מקורי נסעתי משהו כמו 2000 עד שנשרף הראש פלאג).
    אז החלטתי להחליף בלוק באחר , בבלוק שיש כחמש שנים בחוץ - החלפתי שמן מנוע הרכבתי הכל חזרה הניע די מהר, לא מתייצב ואף מוציא רעשי חריקה (כמו של רצועת מזגנים ברכבים), ובנוסף מעלה עשן לא ברור לי אם ממנוע עליון/ סעפת האגזוז היציאה מהמנוע לא אטומה/ פלאג?

    מישהו מכיר ויכול לשער במה מדובר?

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    163
    הצלחתי להניע מספר תובנות ושאלות..
    העשן עלה בשמן שהיה סביב הבלוק והאגזוז כך שהכל טוב.

    ראיתי שהראש פלאג משחק ורוקד על הפלאג, הוא לא יוצא לחלוטין אבל לא מחזיק חזק ויציב את הפלאג, זה אמור להיות כך?

    ההנעה במנוע חם מיידית, בקר לוקח מספר ניסיונות. משחק עם הטורים. כשהקטנוע על ג'ק אמצע הטורים כל כך נמוכים שמביאים לכדי דימום כך שצריך להחזיק מצערת. כשמוריד מהג'ק אמצע הטורים מטפסים כל כך גבוה ברמה שצריך לעצור עם ברקס קדמי ואחורי יחדיו.

    כשהוא מונע ויציב לאחר שהתחמם מספיק הוא לא מאפשר פתיחת מצערת כמעט, לוקח זמן לטפס ועדיין ישנה תקרה מסויימת למצערת, כם אם אפתח בעדינות עדיין מרגיש שנחנק עד לכדי דימום. במצב הזה לא מאפשר להאיץ כמעט בכללטיפה גז מביא לדימום . האם תקין? זה מנוע שנסע כ 30,000 קמ לפני 5 שנים בערך ומאז עמד..

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    163
    מציין בנוסף שבדקתי ניצוץ, ישנו ניצוץ רק כשאני מקרב גוף מתכתי , ובדקתי זאת בשני מצבי הראש פלאג, שמשחק כמה מילימטרים, ניסיתי לוודא שאכן יש מגע אז בדקתי כשהפלאג הכי עמוק בפנים והכי בחוץ מבלי לתלוש ומתנה באופן זהה.
    גם כשהמנוע היה מונע שיחקתי עם הראש פלאג וזה לא הביא לדימום כך שההולכה שם טובה.

    מה מענייו במערכת הזו של הראש פלאג, מה יש שם? זה רק מתאם לפלאג או שיש משהו מעבר?

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    אתה לא מובן בכתב שלך יש הרבה שגיאות גם, רשמת יש אני מאמין שהתכוונת לישב.
    בכל מקרה אין קשר בין הבלוק לפלאג, הפלאג בכלל זה בראש מנוע. אז חבל שהחלפת

    לא יודע מה הבעיה עם הפלאג. לא הבנתי.
    אבל מה שאתה מתאר נשמע כמו דברים אחרים. זה קרבורטור או הזרקה?
    אם קרבורטור הייתי בודק שהכל תקין שם

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    91
    אוקי אעשה קצת סדר,

    החלפתי בלוק (מבלי לפתוח אותו כלל) מאחר והתבריג של הפלאג נאכל. ככל הנראה בגלל שהפלאג לא ישב טוב הויברציות ממנו עברו לראש פלאג ופגעו גם בו.

    תיארתי את מצבו של הבלוק שחיברתי, אליו חיברתי את כל המכלולים שהיו מהבלוק הקודם: סלילים, משאבת מים, וריאטור, קרבורטור מסנן אוויר..

    אתמול פתחתי קרבורטור והוא היה נראה במצב טוב. לא נגעתי במצוף כלל. לאחר שהחלפתי את ראש הפלאג הצלחתי להניע בקלות וגם הטורים טיפסו בלי בעיה, נראה שהבעיה שתיארתי מעלה הייתה קשורה דווקא לראש פלאג (שהוא לא מצליח לטפס בטורים ומשתנק..).

    אחרי כל זה, הרכבתי הכל כולל פלסטיקה, באתי להניע וכעת לא מניע.


    שמתי לב שהצינור אוויר שמחבר לקרבורטור קרוע מלמטה ובנוסף שהמניפולד רוקד על צירו (למרות שהברגים שמחזיקים אותו סגורים היטב).

    תוהה אם להחליף כעת את המניפולד ואם יש לו קשר ישיר לזה שהמנוע לא מניע (או שזה משהו אחר, כמו דלק למשל?) כי נסעתי כך תקופה ארוכה לפני כל ההחלפה.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    91
    בקרת נזקים:

    צינור אוויר כניסה לקרבורטור היה קרוע וסגרתי את הקרע כך שלא יכנס אוויר שלא דרך הפילטר (באמצעות רצועת דבק לא משהו איכותי לעת עתה) ברגע שסגרתי את הפתח הקטנוע לא הצליח להניע אז הוצאתי כך שהקרבורטור נושם אוויר בקלות ולא דרך הפילטר.

    בנוסף יש נזילת מי קירור שאני עדיין מנסה להבין את מקורה- האם אפשר למלא לעת עתה במים רגילים , גם אם יתאדו או שרצוי שלא?

    המניפולד - המקשר בין הקרבורטור למנוע , איני בטוח אם קרוע, הבסיס שלו בוודאות מחובר כמו שצריך לבלוק אך הוא גמיש וזה נראה כשמורידים את הקטנוע מג'ק אמצע שהוא מאפשר זוית שמרגישה כאילו קרוע בציר החיבור לבלוק. מישהו יכול להעיד אם זה נשמע תקין ?

    הקטנוע לא תמיד מניע בקלות אך כשהוא כבר מונע הוא מגיב מאוד טוב, למעט הטורים הלא יציבים בצורה קיצונית בסרק. איך בודקים את הצ'וק אוטומטי? רק כדי לזכות גם אותו מהחשש שיש קשר אליו..

    אם הקטנוע על ג'ק אמצע הוא יכול לטפס בטורים ברמה מטורפת, הברקס האחורי עוצר את הגלגל ומוריד את הטורים בחזרה. מרגיש כאילו כל תזוזה הכי קטנה משנה את הטורים....

    מישהו יודע להסביר את התופעה?

    הקרבורטור עבר ניקוי ומרגיש טוב.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 18-07-2021, 09:34
  2. Piaggio Xevo 2015 למכירה
    על ידי Infifi בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 08-05-2021, 00:06
  3. הרצה לאחר החלפת צילינדר ובוכנה - PIAGGIO XEVO 125
    על ידי Elisb בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 26-08-2017, 21:38
  4. מגן רוח גבוה ל piaggio xevo
    על ידי Khc בפורום פורום מכירה
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 28-08-2016, 19:17
  5. Piaggio xevo 2012
    על ידי iRideHigh בפורום פורום מכירה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 03-03-2016, 08:11

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO