הצלחתי להניע מספר תובנות ושאלות..
העשן עלה בשמן שהיה סביב הבלוק והאגזוז כך שהכל טוב.
ראיתי שהראש פלאג משחק ורוקד על הפלאג, הוא לא יוצא לחלוטין אבל לא מחזיק חזק ויציב את הפלאג, זה אמור להיות כך?
ההנעה במנוע חם מיידית, בקר לוקח מספר ניסיונות. משחק עם הטורים. כשהקטנוע על ג'ק אמצע הטורים כל כך נמוכים שמביאים לכדי דימום כך שצריך להחזיק מצערת. כשמוריד מהג'ק אמצע הטורים מטפסים כל כך גבוה ברמה שצריך לעצור עם ברקס קדמי ואחורי יחדיו.
כשהוא מונע ויציב לאחר שהתחמם מספיק הוא לא מאפשר פתיחת מצערת כמעט, לוקח זמן לטפס ועדיין ישנה תקרה מסויימת למצערת, כם אם אפתח בעדינות עדיין מרגיש שנחנק עד לכדי דימום. במצב הזה לא מאפשר להאיץ כמעט בכללטיפה גז מביא לדימום . האם תקין? זה מנוע שנסע כ 30,000 קמ לפני 5 שנים בערך ומאז עמד..