בקרת נזקים:
צינור אוויר כניסה לקרבורטור היה קרוע וסגרתי את הקרע כך שלא יכנס אוויר שלא דרך הפילטר (באמצעות רצועת דבק לא משהו איכותי לעת עתה) ברגע שסגרתי את הפתח הקטנוע לא הצליח להניע אז הוצאתי כך שהקרבורטור נושם אוויר בקלות ולא דרך הפילטר.
בנוסף יש נזילת מי קירור שאני עדיין מנסה להבין את מקורה- האם אפשר למלא לעת עתה במים רגילים , גם אם יתאדו או שרצוי שלא?
המניפולד - המקשר בין הקרבורטור למנוע , איני בטוח אם קרוע, הבסיס שלו בוודאות מחובר כמו שצריך לבלוק אך הוא גמיש וזה נראה כשמורידים את הקטנוע מג'ק אמצע שהוא מאפשר זוית שמרגישה כאילו קרוע בציר החיבור לבלוק. מישהו יכול להעיד אם זה נשמע תקין ?
הקטנוע לא תמיד מניע בקלות אך כשהוא כבר מונע הוא מגיב מאוד טוב, למעט הטורים הלא יציבים בצורה קיצונית בסרק. איך בודקים את הצ'וק אוטומטי? רק כדי לזכות גם אותו מהחשש שיש קשר אליו..
אם הקטנוע על ג'ק אמצע הוא יכול לטפס בטורים ברמה מטורפת, הברקס האחורי עוצר את הגלגל ומוריד את הטורים בחזרה. מרגיש כאילו כל תזוזה הכי קטנה משנה את הטורים....
מישהו יודע להסביר את התופעה?
הקרבורטור עבר ניקוי ומרגיש טוב.