ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
לפי הדרישות והנסיבות שתיארת הייתי קונה את ה CRF300 (כמעט קניתי):
שימוש עירוני- אין שום בעיה. זה כמו קטנוע בערך.
שטח -אפשר לעשות איתו הרבה יותר משבילים. תמצא ביוטיוב דוגמאות למכביר.
אמינות - אופנוע פשוט בלי אלקטרוניקה זול לתקן אותו וקל לתחזוקה עצמית.
סחירות - אנשים יקנו הונדה משומש. גם אתה יכול לקנות משומש.
משקל- אפשר להרים אותו לבד בשטח.
חסרונות עיקריים:
בטיחות- בגלל מגבלת הכוח... מסוכן לרכוב ב 109 ק"מש בכבישים מהירים כשהתנועה מסביב מהירה ממך ב 20-30 קמ"ש.
מתלים- אם אתה שוקל 90 + ורוצה לרכב בשטח טכני או מעוניין להרכיב תצטרך לשדרג. לפחות את האחורי בערך 4,000 ש"ח.

הימאליאן.
רכבתי עליו כמה דקות בשביל לבן. נשארתי מזועזע. כל כלי אחר עדיף עליו. כבד, חלש, טכנולוגיה סובייטית מהסבנטיז.

עוד אופציה למשומש הונדה NC750 או CBX500 כי שניהם מהנים, אמינים וסחירים. אפשר שבילים לבנים אבל לא כדאי מעבר לזה.
הכי חשוב מבחינה בטיחותית -שים בצד בערך 2,500 ש"ח לקורס באחד מבתי הספר לרכיבה. יותר חשוב ממגפיים ומעיל.
תודה! רכבתי על ההונדה CRF, הרגיש לי קצת חלש. אני שוקל כ-88 ק"ג ובמהירות שיוט סבירה נראה שהיה לו קצת קשה.
גם על ההימליאן עשיתי רכיבת מבחן. זה אופנוע פשוט, כבד מאוד, נראה ששלפו אותו מתוך מלחה"ע ה-II. לא בשבילי כרגע.
שמתי בצד 5 אלף ש"ח למיגון מלא ועוד 2.5 אלף ש"ח לקורס רכיבה. משאיר אותי עם תקציב של כ-40 אלף ש"ח לכלי.
אין ספק שההונדה CB500 הוא אופנוע כביש מעולה, בהחלט שכיר יותר בשוק יד 2, אבל אין לו יכולת שטח אמיתית, בקושי שבילים לא סלולים.

ראיתי את הק.ט.מ. 390 אדוונצ'ר. בינתיים נראה שהוא מציג את החבילה הכי טובה עבורי. אופנוע כביש עם יכולת שטח לא קטנה.
ההתבלטות שלי כעת לפני הקנייה היא בעיקר כי הבנתי שהוא לא שכיר בשוק יד 2.אם אני קונה משומש, עדיף לי כבר להשקיע עוד 10 אלף ש"ח ולקבל אחריות לשנתיים.