חסרים לך המון פרטים כמו סגנון הרכיבה העדפות מסוימות וכד' אבל...
המשך טבעי שלך יהיה לעבור להונדה 750 שייתן לך הרבה יותר מה-500 אבל די דומה
המון יתרונות כולל מקום לציוד ייחודי אמינות ויכולת לא מבוטלת אבל לא ספורטיבית.
גם הוי סטרום 1000 ייתן לך דברים דומים עם מנוע קצת יותר גדול והספק סביר.
רוב אופנועי הליטר "אדוונצ'ר" ייתנו לך גם יכולת לרדת מחוץ לאספלט כל אחד באחוזים אחרים
על חשבון התחושה בכביש וכדאי לקחת נסיעות מבחן על כולם על מנת להבין מה עדיף לך.
לרובם כמה גרסאות כאלה שמותאמות כביש או מוכוונות שטח שים לב להעדפות שלך.
ישנם גם את אופנועי הנייקד עם ההכוונה לכיוון ספורט קלים זריזים חסרי מקום לציוד ופחות לטיולים
גם שם בחר בזהירות מתבקשת.
לקוואסקי יש במנועי הליטר 2 דגמים הספורטיבי שהוא נוח יחסית וחזק והורסיס שהוא בעל ישיבה
זקופה נוחה לטיולי כביש בלבד כמעט ללא שטח, המנוע הכי חזק בפורמט העממיים 120 כ"ס תמורה מצוינת
לכסף.
יש את דגמי הפרימיום שעולים הרבה מעבר לרף ה-120K שקל אלה מכונות לעשרים ובעלי יכולת רכיבה טובה
עם כמויות סוסים לא מבוטלות במנוע. תחכה קצת עם אלה.
בקיצור תחקור קצת את השוק תתנסה ותנסה למצוא אופנוע כלבבך הכי חדש שאתה יכול כיד 2 עם מעט ק"מ
כזה שכבר ספג את ירידת הערך הראשונה והכי חשוב מצא מוסך טוב בקרבתך שמטפל בהם.