בוא...לבימר יש הרבה יותר כ"ס ושוק נחשק, אבל על פי הנתונים היבשים הוא יהיה השרירן החדש בין היפנים בעלי ישיבה זקופה.
ומתחרה מעניין, להערכתי הכנה ל-H2 ורסיס שנבנה בימים האלה במרתפים...נראה מה יילד יום!
יש כאן שחקן חדש עם פוטנציאל להיות מלך הקטגוריה החדש.
גודל ומשקל בין הטרייסר לוורסיס; מנוע ליטר עם 152 כ"ס; כל האלקטרוניקה המקובלת; נראה כמו המקביל היפני של ה-S1000XR.
עכשיו נשאר שהתמחור יהיה הגיוני.
רצ"ב קישור לסקירה על הכלי
https://youtu.be/mt3hhjuv8Wk?si=BPPQcXcjrEqIlGo3
בוא...לבימר יש הרבה יותר כ"ס ושוק נחשק, אבל על פי הנתונים היבשים הוא יהיה השרירן החדש בין היפנים בעלי ישיבה זקופה.
ומתחרה מעניין, להערכתי הכנה ל-H2 ורסיס שנבנה בימים האלה במרתפים...נראה מה יילד יום!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
עם כל החיבה שלי לזוקי
אני מאוד מרוצה מהטרייסר
אז למעט תוספת הכח שיש לזוקי הטרייסר מבחינתי קלף מנצח שקולע בול למשולש הגיון נוחות וביצועים.
בהחלט מהאופנועים היותר טובים שהיו לי.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
הבימר הדואקטי והטריומף מובילים בקטגוריות אדוונצ'ר על שמכוונים כל כך גבוה לשוק מאוד ייחודי ומסוים שבארץ קשה מאד להגיע אליו.
ה-KTM יותר אדוונצ'ר שטח אמתי ליחידי סגולה וחיות שטח שלא מפחדים ממשקל ודעות קדומות, ג'יפ מהיר. במחיר הוא ברף העליון
כחדש, כיד-2 הוא מאבד גובה יותר מהאחרים, אחריו האנגלי, האיטלקי, והגרמני הנחשק.
ותוספת הכוח היא חשובה במיוחד לנוכח עליית המשקל, הפיצוי בעוד כוח סוס מתגבר על בעיית המשקל ומייצב את האופנוע כקטר מהיר.
אגב מבלי שנרגיש יש פיצול חדש באדוונצ'רים הגדולים לטיולי כביש בלבד וטיולי אוף רוד. כל אחד מצטיין בתחומו.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
מהוורסיס ועד למולטיסטרדה יש עכשיו הרבה "אדוונצ'רים" עם אותו ייעוד ושימוש. השפיצים והמתלים פחות מהותיים מהקוטר כי עם 19 יש מעט שרוכבים בשטח. מצד שני יצאו המון דגמים עם 19 או 21.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
לטעמי דגם מעניין מאד, עד שראיתי את התמחור שלו בארה"ב (18500$) ובאנגליה (14500 פאונד). בהשוואה להיאבוסה ול GSXR1000R יכול להיות כל דבר בין 140000 ל 180000.
שזה שם אותו בתחרות ישירה לבמוו מבחינת מחיר. (כולל דגם ה -M) בתמחור הזה, לא ממש אטקרטיבי, לצערי.
ה-gsx-s1000gt שעולה באנגליה 700 פאונד פחות מה-GX, נמכר בארץ ב-94,000 ש"ח. תוסיף מיסים והגעת ל-102,000 ש"ח. מכאן הכל תלוי ביבואן.
יש אותו אצל אישימוטו וחבר אומר שהוא שם ביבוא של עופר אבניר ולא ביבוא מקבילScreenshot_20231117_151443_WhatsApp.jpg