ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
יש כאן שחקן חדש עם פוטנציאל להיות מלך הקטגוריה החדש.
גודל ומשקל בין הטרייסר לוורסיס; מנוע ליטר עם 152 כ"ס; כל האלקטרוניקה המקובלת; נראה כמו המקביל היפני של ה-S1000XR.

עכשיו נשאר שהתמחור יהיה הגיוני.

רצ"ב קישור לסקירה על הכלי

https://youtu.be/mt3hhjuv8Wk?si=BPPQcXcjrEqIlGo3
אני חושב שהדוקאטי הבמוו והקטמ עדיין מובילים את הקטגוריה של הטורינג ספורט אדוונצ'ר והמחיר של היפנים והאמינות עבור הרוב. כי בסופו של דבר ההבדל בין 170 כ"ס ל 150 כ"ס עבור רוב הרוכבים פחות מורגש מההבדל בין 80 למ 100 כ"ס. מתלים אלקטרוניים זה שוס.