תוצאות 1 עד 4 מ 4

אשכול: ווילי בפניות וב4 צילינדר

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727

    ווילי בפניות וב4 צילינדר

    הי
    טוב אז אחרי שלמדתי על crf450 ואני מרגיש בטוח עליו
    אני רוצה להבין איך אני יכול לקחת פניות באמצע הווילי אני מנסה להטות לצד והגלגל יורד.
    דבר שני אני מנסה גם באופנוע כביש 4 צילינדר והוא חד מידי . אני בהילוך שני פול גז דופק טורים וזורק קלאץ והוא לא מרים , בהילוך ראשון הוא מרים , אבל חד מידי ומפחיד אותי וגם מאיץ יותר מידי מהר ואני לא רוצה לעבור את ה40 בווילי


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ראיתי פרסומת למישהו שמלמד ווילי על מתקן. אולי הוא יודע לעזור לך. לצערי אני לא אחד שיכול לייעץ על ווילי.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    נשמע שאתה מבצע מה שנקרא POWER WILLIE ככזה אתה נשען על עוצמת המנוע ולא על תגובת המתלים והעברת משקל.
    העובדה שאתה מבצע את זה על אופנוע 450 רק מגדילה החשש שזה מה שקורה - לאופנוע שטח יש חלוקת משקל לאחור ומנוע סינגל עם הרבה מומנט. גם התיאור שלך של אופנוע כביש אוסף מהירות מתאימה לחשש.

    טכניקה נכונה לווילי נשלט צריכה להשתמש בתגובת המתלים (המזלג והבולם) בתזמון של "זריקה" נשלטת של הקלאצ'.
    ווילי כזה משתמש בהרבה פחות עוצמת מנוע והרבה יותר העברת משקל והאנרגיה כמעט כולה משמשת להרמת הפרונט לעומת איסוף מהירות - שזה מה שאתה חווה.

    שים לב: הטכניקה הזאת הרבה יותר מורכבת מפני שהרוכב צריך למשוך את הקלאץ' להכין את המנוע בטורים נמוכים עד בינוניים כשהקלאץ' משוך לדחוס את המתלים ולתזמן את קפיצת המתלים חזרה (ריבאונד) בזמן שהוא משחרר את הקלאץ' במהירות ושומר על הטורים של המנוע.

    הטכניקה הזאת הרבה יותר מורכבת אבל הרבה יותר נשלטת מפני שהאופנוע לא אוסף מהירות והשימוש במצערת הוא מינימלי.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


אשכולות דומים

  1. טכניקת רכיבה בפניות תלולות
    על ידי Start בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 13-05-2019, 19:57
  2. מהי הטכניקה הנכונה בפניות?
    על ידי mastery בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 03-10-2017, 12:51
  3. ווילי בשני
    על ידי Jonybcr בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 20-11-2016, 06:55
  4. ווילי
    על ידי TALBIN בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 17-09-2015, 03:24
  5. ביטחון בפניות
    על ידי nihrider בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 08-07-2015, 13:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO