מנוע הבוקסר של BMW הוא פנינה נהדרת לסוג מסויים של אופנוע, אפילו שם הבינו שאופנועי הספורט צריכים משהו קצת אחר
הם הלכו על 4 בשורה אבל יש גם אחרים.
היתרון הגדול של המנוע הזה לאופנועי טיולים כבדים (אדוונצ'ר ואדוונצ'ר כביש) הם במומנט שמתקבל מיד בהתחלה ובמרכז כובד
הנמוך של האופנוע שהופך אותו ליציב מאד במהירות נמוכה.
ולמה זה חשוב?
כי באירופה רוב הכבישים המשניים ואלה ששווים רכיבה, בהם המהירות המותרת בהם היא עד 40 קמ"ש, עכשיו להחזיק כלי של
360 ק"מ ולהוסיף עליו מורכב/ת וציוד ולרכוב בתוך פקק או כביש טכני מאד צריך להיות רוכב מוכשר.
בעוונותיי רכבתי בטיולים כאלה גם על הבימר 1250 וגם על הורסיס 1000 שלי וגיליתי שבארץ שהגבלת המהירות שונה והכבישים שונים
לגמרי קל להסתדר עם הורסיס והוא נהדר גם בשיוט מהיר מאד וגם בתוך העיר, באירופה הסיפור אחר לגמרי ומנוע 4 בשורה פחות
מתאים לתנועה איטית מאד עם ציוד רב ומצירך הרבה יותר עבודת רוכב. הבימר נהדר ומרגיש "בבית" ויודע להסתדר במהירויות צב ולא
סתם הוא הכוכב הבלתי מעורער של טיולי המסעות.
נישאר עכשיו רק להכיר את הבימר החדש 1300...