המצבר שלך פרוק צריך מטען מצברים.
בוסטר הוא לא תחליף למטען.
שלום לכולם
אקסיבו 250 שנת 2016 לא נותן חשמל בכלל, אין סוויץ' והכל מת.
חיברנו בוסטר, הבוסטר מראה אור ירוק והקטנוע מקבל חשמל מלא, סוויץ אורות הכל.
איך שמניעים הוא מניע ונכבה ישר ושוב פעם לא מקבל חשמל אע"פ שהבוסטר מחובר. הבוסטר עכשיו נותן אור אדום.
ניתקנו את הבוסטר, חיברנו שוב, שוב פעם אור ירוק בבוסטר, מניע ובמקום נכבה ושוב אין חשמל.
הקטנוע חונה בחניה מקורה ככה שגשם שנכנס למערכת פחות הגיוני, וגם כבר שבועיים או יותר שהוא עומד במצב הזה ככה שגם אם היה רטיבות במערכת מאמין שהיתה צריכה להתייבש כבר.
מצבר הוחלף לפני שנה, שנפ.
בדקנו פיוזים, תקינים
רעיונות לפני גרירה למוסך?
ת.ל
המצבר שלך פרוק צריך מטען מצברים.
בוסטר הוא לא תחליף למטען.
אני הייתי בודק אם מדובר במצבר - על ידי החלפתו באחד אחר או חיבור עם כבלים. אני אישית מחבר כבלים לרכב אך שים לב שלא מדובר באותו מתח וזה עלול לעשות לך נזק במערכת החשמל בכלי.
לאחר מכן מוודא אם מדובר במצבר. אם לא הייתי מוודא שהמגעלים נראים יחסית טוב ושאין קצר ואם הכל נראה תקין - אולי סלילים.
תודה רבה
אם באמת פרוק אז המטען מצברים יעזור
לגבי חיבור מצבר אחר, אם באמת הבעיה היא סלילים אז גם השני יפרוק
מצבר שנפ בן שנה פחות נראה לי שהוא הבעיה
אגב מה בערך העלות של החלפת סלילים לקטנוע הנ"ל?
אין קשר בין בעיה בסלילים לפריקה של מצבר עקב אי שימוש בקטנוע.
מצבר של רכב וקטנוע הם בעלי מתח זהה וזרם (אמפר) שונה.
אין כל בעיה עם להניע קטנוע ממצבר של רכב.
אם מותקנות על הקטנוע מערכות לא מקוריות כלשהן איתוראן וכד' - אלה מרוקנים מצברים.
אם לא, סביר שאתה מבצע נסיעות קצרות בלבד והמצבר לא נטען כמו שצריך לכן פרק.
בנוסף מצברי שנפ הם מהגרועים בשוק ובעלי אורח חיים הקצר ביותר.
כרגע חבר את המצבר למצבר של רכב למשך מספר דקות ולאחר מכן תניע ובצע נסיעה מאומצת של חצי שעה לפחות.
חרא של מצבר. בקושי סוחבים שנה - שנה וחצי.
תודה לכולם
חיברתי כבלים לרכב חיכיתי איזה 10 דקות
הצלחתי להניע אבל אם אני עוזב את הגז הוא נכבה, החזקתי את הגז כמה דקות הקטנוע כבר התחמם לגמרי ועדין כשאני עוזב את הגז הוא נכבה.
אחרי שהוא נכבה אין חשמל במערכת, צריך לנתק את הכבלים ולחבר מחדש כדי שיקבל חשמל.
כל זה בזמן שהרכב מחובר לקטנוע.
אחר כך חיברתי שוב והנעתי, ניתקתי כבלים ועדין אותו מצב שהוא עומד להכבות אם אני עוזב גז, אבל גם הלוח שעונים התחיל להשתגע הסקאלות עולות יורדות, מנורות נדלקות נכבות.
עזבתי גז הוא נכבה ושוב אין חשמל כלל.
נשמע כמו סימפטומים של מצבר?
כן. למרות שצריך לבדוק אם המצבר מת כי הגיע זמנו, או שמראש יש בעיית טעינה. קל מאוד לבדוק עם מד מתח ומצבר תקין (להלוות מחבר).
אגב, אם תמשיך לנסות לנסוע ככה, תהיה גם בעיית סלילים.
מתלבש על השרשור
מצבר חדש יחסית
הבוקר הנעתי בלי בעיה ברגע שדוממתי המצבר פרוק לחלוטין ולא הצלחתי כבר להניע אותו בכוחות עצמו.
חיברתי רכב הנעתי, ברגע שמנתק את חיבור ההזנה החיצוני הקטנוע מדומם..
רעיונות?
תודה
כן, טעינה נמוכה 9V
הבעיה מהסלילים (ניסיתי להחליף מיישר, וניתקתי מצבר לאחר הנעה - הקטנוע מדומם מיידית)
מאיפה מוצאים סלילים - piaggio xevo 125 שנת 2014....
מצאתי part number 639727 מהספר מאמין שזה הסלילים הדרושים.
אולי אפשר לתקן \ לשפץ את הסלילים עצמם? עם איזה לקה? בדקתי רציפות, התנגדויות והתנהגות חשמלית מתאימה, לא בדקתי השראות ולדעתי זה הכיוון.
אולי יש סלילים אחרים שיכולים להתאים?
מי יכול להציע לי אתר טוב שכדאי להזמין ממנו חלקים?
תודה
עדכון - החלפתי סלילים והסתדר. הזמנתי מאיביי ועבר את כל שרשרת המשלוח בלי בעיה.
ישנה תופעה מציקה שמתרחשת מדי פעם - בהנעות ישנה קפיצת מתח (INRUSH CURRENT?)
הקפיצת מתח הזו לפעמים מדליקה את נורת החיווי של בעית מתח. איך מסדרים את זה? האם יש רכיב חשמלי שחוסם הפרעות כאלו שאשקול להחליפו?
תודה רבה
יום מצויין