תוצאות 1 עד 13 מ 13

אשכול: לעשות מנוע עליון למקסים 600

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2021
    הודעות
    54

    לעשות מנוע עליון למקסים 600

    אז יש לו 90000קמ. מכוון לעשות לו מנוע עליון ב100 לתת לו חיים. לא רוצה למשוך יותר. נכון שהוא "יכול" אבל אי אפשר לדעת כמה.

    קראנק יכול להרזיק מעמד לעשות רק עליון?

    כמה יעלה לעשות? איזה חלקים מומלץ להליף?

    הוא לא מתחמם. שורף שמן בסביבות 100מל לקמ1000
    אני יבדוק קומפקסיה. בשקתי פעם ויצא ל100
    למדתי אחרי שהייתי צריך להרזיק ידית גז פתוח מקסימילית לתוצעות טובות. אופס

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    אין שום סיבה שבעולם לשפץ מנוע "סתם".
    שפץ במידה ויש בעיה (רעשים, קומפרסיה נמוכה, שריפת שמן משמעותית, התחממות וכו').
    במידה והבעיה שבגינה אתה מעוניין לשפץ היא צריכת השמן, סדר הפעולות הוא כזה:
    - קודם כל תבדוק שאין נזילות שמן. אם יש, יכול להיות שהן מקור איבוד השמן והמנוע לא שורף שמן בכלל.
    - במידה והשמן אכן נשרף (לרוב, יעידו על כך משקעי שמן על הפלאג) - המקור יכול להיות במקומות הבאים (מהקל אל הכבד):
    *גומיות שסתומים
    *רינגים
    *בוכנה
    *צילינדר

    - את החלקים אפשר לאבחן כראוי רק אחרי הפירוק. צריך לפתוח מנוע, ולהסתכל האם יש שריטות על הבוכנה והצילינדר, משקעי שמן שרוף או בלאי על הרינגים וכו'. אם כל אלה תקינים והכלי אוכל שמן, סביר להניח שהסיבה בגומיות השסתומים.
    - אם כבר אתה פותח - חייבים להחליף את כל האטמים שנפתחים. כדאי גם להחליף את שרשרת הטיימינג, המובילים והמותחן שלה.
    - אף אחד לא נביא, ולא יכול להגיד לך כמה יחזיק המנוע התחתון. אם אין שום רעש או נקישות מכיוונו, כרגע סביר להניח שהוא תקין.
    - קח בחשבון, שצריכת שמן של 100 גרם ל-1000 ק"מ - אינה גבוהה. ההיגיון אומר שבמקום להיכנס לפרוייקט איטי ולא זול של שיפוץ מנוע עליון, עדיף למשוך עם הקטנוע (שגם כך כבר שווה אלפים בודדים) עוד כמה עשרות אלפי קילומטרים, ואם צריכת השמן תגדל לרמה לא הגיונית - למכור אותו לפירוק או לקנות קטנוע נוסף מאותו דגם עם מעט קילומטרים, ולשמור את הנוכחי לתרומת איברים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2021
    הודעות
    54
    "למכור אותו לפירוק או לקנות קטנוע נוסף מאותו דגם עם מעט קילומטרים, ולשמור את הנוכחי לתרומת איברים."

    תודה לעזרה. אני כן יבנה את המנוע מחדש. אני לא ימכור אותו או ישתמש בוא לחלקים. שמרתי טוב על הקטנוע.רוצה להמשיך לשמור עליו ומנוע זה הדרך.
    100 ל1000קמ זה לא הרבה. זה לא נזילה.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי 32gb צפיה בהודעה
    "למכור אותו לפירוק או לקנות קטנוע נוסף מאותו דגם עם מעט קילומטרים, ולשמור את הנוכחי לתרומת איברים."

    תודה לעזרה. אני כן יבנה את המנוע מחדש. אני לא ימכור אותו או ישתמש בוא לחלקים. שמרתי טוב על הקטנוע.רוצה להמשיך לשמור עליו ומנוע זה הדרך.
    100 ל1000קמ זה לא הרבה. זה לא נזילה.
    בהצלחה!
    צלם את הפרוייקט, והעלה פוסט מושקע.
    הרבה זמן שלא מופיע פה בפורום תוכן איכותי.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2021
    הודעות
    54
    עשיתי מלא עבודות על הקטנוע אבל מנוע זה משהו שלא ידוע לי. הלואי שהייתי יכול לעשות. שום מנוע שמוסך בנה כולל מטרו לא הרזיק יותר משנה. בינתיים אני מתחיל לארגן חלקים לאט לאט. חלק יקנה מחול ממישהו בטאיוון. יחפש מישהו שיעשה לי את העבודה. זה הבעיה הגדולה שלי. כל אחד אומר שיכול. ראיתי אחרת.

    שאלה לגבי קניה צילינדר ובוכנה חדשה. הבוכנה בא OVERSIZE?
    גם ראש וגם שסתומים אני מעדיף לקנות חדש. קפיצים שלהם גם צריך להחליף?
    שרשרת טיימינג והמובילים והמותחן

    כדאי להחליף משאבת מים\מייסבים?
    תודה רבה

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    צריכת שמן גבוהה, כשלא מדובר בנזילה, נפתרת ע"י החלפת סט בוכנה וצילינדר וגם גומיות שסתומים.
    לפעמים יש שחיקה במוביל של השסתום וחלפת גומיות לא תעזור.
    לא מומלץ לעשות שיפוץ בלי להחליף קראנק.
    ואם מגיעים לקראנק לכל הפחות כדאי להחליף את המיסבים בצדדים.
    צריך חולץ לאלטרנטור, חולצי מיסבים ופרס.
    עבודה על קראנק זה לא עבודה על הדרך זה פרויקט בפני עצמו.

    צילינדר ובוכנה חדשים הם STD - בוכנה במידה 0 ואוברסייז זה גדול מ - 0.
    שרשרת ומובילים לא יזיק להחליף (אולי גם גלגלי השיניים של השרשרת?).
    להחליף ראש מנוע?

    העלות של כל החלקים האלה - סדר גודל של 10,000 שקלים כולל מסים ומשלוח, אולי אפילו יותר.

    השקעה מאוד לא נבונה בגלל שהתוצאה לא תהיה כמו שאתה חושב, ולא מבחינת כמה זמן זה יחזיק, אלא מבחינת החבילה.
    אתה עדיין תרכוב על קטנוע עם 100,000 ק"מ.

    לכל היותר הייתי מחליף בוכנה וצילינדר בסט וגם גומיות שסתומים.
    זו עבודה פשוטה ואין מה לפחד ממנה.
    מה שבעייתי עם קטנוע גדול הוא המשקל של המנוע.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    צריכת שמן גבוהה, כשלא מדובר בנזילה, נפתרת ע"י החלפת סט בוכנה וצילינדר וגם גומיות שסתומים.
    לפעמים יש שחיקה במוביל של השסתום וחלפת גומיות לא תעזור.
    לא מומלץ לעשות שיפוץ בלי להחליף קראנק.
    ואם מגיעים לקראנק לכל הפחות כדאי להחליף את המיסבים בצדדים.
    צריך חולץ לאלטרנטור, חולצי מיסבים ופרס.
    עבודה על קראנק זה לא עבודה על הדרך זה פרויקט בפני עצמו.

    צילינדר ובוכנה חדשים הם STD - בוכנה במידה 0 ואוברסייז זה גדול מ - 0.
    שרשרת ומובילים לא יזיק להחליף (אולי גם גלגלי השיניים של השרשרת?).
    להחליף ראש מנוע?

    העלות של כל החלקים האלה - סדר גודל של 10,000 שקלים כולל מסים ומשלוח, אולי אפילו יותר.

    השקעה מאוד לא נבונה בגלל שהתוצאה לא תהיה כמו שאתה חושב, ולא מבחינת כמה זמן זה יחזיק, אלא מבחינת החבילה.
    אתה עדיין תרכוב על קטנוע עם 100,000 ק"מ.

    לכל היותר הייתי מחליף בוכנה וצילינדר בסט וגם גומיות שסתומים.
    זו עבודה פשוטה ואין מה לפחד ממנה.
    מה שבעייתי עם קטנוע גדול הוא המשקל של המנוע.
    בגדול אני מסכים.
    הייתי אומר שאם כל הבעיה כרגע היא צריכת השמן, וגם זו לא גבוהה במיוחד, אפשר להחליף גומיות שסתומים ורינגים (אולי גם בוכנה, אם היא לא יקרה) ולהישאר עם צילנדר ומנוע תחתון מקוריים. לפעמים זה מספיק כדי לתת למנוע עוד עשרות אלפי קילומטרים.
    שוב, כדי באמת לדעת מה בלוי ומה לא צריך לפתוח ולאבחן את החלקים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    בגדול אני מסכים.
    הייתי אומר שאם כל הבעיה כרגע היא צריכת השמן, וגם זו לא גבוהה במיוחד, אפשר להחליף גומיות שסתומים ורינגים (אולי גם בוכנה, אם היא לא יקרה) ולהישאר עם צילנדר ומנוע תחתון מקוריים. לפעמים זה מספיק כדי לתת למנוע עוד עשרות אלפי קילומטרים.
    שוב, כדי באמת לדעת מה בלוי ומה לא צריך לפתוח ולאבחן את החלקים.
    באופן כללי לא כדאי להחליף רינגים בלי בוכנה.
    זה אמנם פתרון זול שעשוי לשפר את המצב אבל לא פתרון שיביא תוצאות טובות.

    כשמדובר ביצרן שמשתמש בחומרים זולים כמו סאן יאנג לא הייתי מתלבט.
    בסבירות טובה הכל שחוק.
    לכן הייתי ממליץ להחליף את הצילינדר עם הבוכנה והרינגים או אם מתאפשר - לחרוט.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 08-01-2024 בשעה 21:50.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    91
    קיבלת תגובות של אנשים עם לא מעט ניסיון, הייתי מציע לך להקשיב ולא לקפוץ רחוק מדי. בוכנה רינגים אטמים וגומיות שסתומים בזה הייתי סוגר את הבאסטה ומושך עם הקטנוע כמה שאפשר. מעבר לכך - לא שווה את ההשקעה ידידי.
    אם אתה לא מוצא חלקים שבוודאות מתאימים - הייתי קונה יחד עם הבוכנה גם את הצילינדר אם ממש בא לך להשקיע ולא להיתקע על התאמה או אונינג לא מתאים..

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2021
    הודעות
    54
    תודה לעזרה הייתי חולה אם קורונה קשה

    מישהו מכיר מישהו שיש לו סבלנות ויכולת לעשות דברים כאלה?באיזור מרכז השרון, שיכתוב לי בפרטי.
    תמיד במוסכים מעדיפים לעשות טיפולים איפה שהכסף רץ אבל דברים כאלה יש הרבה דברים לבדור ולדייק
    מישהו מכיר מקום שמחליף\מתקין מייסבים בקראנק אם יחליט לזה?
    מחפש מישהו שאני יהיה יכול לעזור במשבו ולא רק לזרוק לו "כך תקן" ולחזור לאסוף
    אני לא נודניק רק מאוד אוהב להסתכל איך עושים. אבא שלי היה מחדש מנועי רכב שהייתי קטן והייתי עוזר לו הרבה

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2021
    הודעות
    54
    https://www.amazon.com/gp/product/B0...IIGHQINR&psc=1

    זה נראה סט מספקי טוב ? זה לא ספציפי בשביל המנוע אבל רוצה שיהיה לי.גלגלים וריאטור וכו

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    חשבתי שהקראנק שלך עם מיסבים מסוג כדורי אבל הוא עם מיסבי החלקה.
    בשיפוץ של קראנק ברכב עושים U.S (אנדר סייז) ושמים מיסבים בהתאם לשמור על המרווח.
    אני בספק אם סאן יאנג מייצרים סט מיסבים לאנדר סייז.
    מיותר להיכנס לזה תשאיר ככה.

    לגבי הסט הוא טוב רק מחומר זבל.

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2021
    הודעות
    54
    תודה שוב. כל הסטים שנמכרים אני רואה מסין. תמיד החומר שלהם זול וחרא. בא מסריח אם גריז גועל. תמיד גם כל מוצר חשמלי אם חוטים כאלה קטנים והלחמות זבל

    טוב אז לא להתעסק אם המייסבי קראנק.

    לגבי ראש, אשפר לשים שסתומים חדשים בלי להחליף ראש ? לא יודע אם כדאי לסדר את החורים שם ובסוף לא יהיה בטולרנס

אשכולות דומים

  1. ארגז עליון של BMW מתאים ל BMW R1200GS \ R1250GS
    על ידי pyccak בפורום פורום מכירה
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 23-11-2020, 01:37
  2. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 31-03-2018, 10:35
  3. מנוע עליון לktm 250 f2013
    על ידי natan1 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02-12-2017, 10:59
  4. מתכנן שיפוץ מנוע עליון, צריך כמה דברים.
    על ידי Yev.gavrikov בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 06-12-2015, 23:51
  5. כאבים בגב עליון
    על ידי nadavh55 בפורום כללי
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 22-10-2015, 21:24

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO