על הטרייסר 9 הם תפקדו מושלם, ואני מזכיר שלא אהבתי את ה-5.
הגיע הזמן להחליף צמיגים ורוד 6 של מישלין נראה מתאים למשימה אבל חיפוש בגוגל מראה שעל על אופנועים שונים אנשים מתלוננים על חוסר יציבות המהירות גבוהה ורצון של האופנוע לנטות שמאלה.
משהוא שהחליף סט נתקל בזה?
על הטרייסר 9 הם תפקדו מושלם, ואני מזכיר שלא אהבתי את ה-5.
אני עם ROAD6 ( זוג + אחד אחורי )
מתפקדים ללא דופי הטרייסר מתנהג נהדר איתם.
ב16660 הוחלף זוג
וב 30200 הוחלף רק אחורי.
אני רוכב לא מעט בזוג
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אכן צמיגים טובים אבל אני עכשיו עם מצלר 01 SE שבנוי כמו הGT2 (אותה חברה בסופו של דבר) והם מעולים אבל קשים, הבורות מאד מורגשים איתם גם עם האוהלינס האחורי שהתקנתי, עם ציוד ומורכב זה משתפר כלומר הצמיג צריך יותר לחץ עליו כדי לתת קצת אלסטיות לכן אני לא יקח את הסיכון עם הGT2 מחשש שהוא יהיה כמו המצלר
מבחינת נוחות ה-gt2 דומה לרואד 6 בתחושה. לא רכבתי עם המצלר שהזכרת אבל ממה שקראתי עליהם הם לא מזיכירים את ה-gt2
קצת מחירים ומה אומרים בחו"ל, גילוי נאות אינני מכיר את המקור וייתכן ומדובר בפרסומת או מודעת מכירה ועדיין קצת חו"ל:
https://www.motorcyclenews.com/bike-...touring-tyres/
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
הבעיה במבחני דרכים לצמיגים שזה מאד סובייקטיבי, זה תלוי באופנוע הנבחן וזה תלוי בהעדפות הרוכב הבוחן.
בגלל שהפירלי GT2 צמיגים ותיקים יחסית, דווקא המצלר 01 SE המודרני יותר מעניין.
אגב הבריג'סטון T32 שמורכב אצלי דווקא עושה עבודה נהדרת אל מול ה-31 שמורכב מקדימה וסיים חייו
מאד רציתי שימותו ביחד על מנת להחליף אותם אבל האחורי מתעקש להישאר טוב בעוד הקדמי מדרדר במהירות
עכשיו אני מתלבט אם לשים T32 קדמי בעלות לא קטנה או להחליף את שניהם בעלות מטורפת...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אכן, סובייקטיבי לחלוטין !!!
כל אחד עם הכלי שהוא רוכב עליו, אופי רכיבה, משקל, תנאי הדרך טמפ' סביבה ואיכות הכבישים(מזרח תיכון מול צפון אירופה..) ועוד.
אצלי ב K, הרואד 6 ממש לא עושה לי את זה !!!.. התאכזבתי ממנו !!
לאידע, אולי בגלל שהוא מותאם יותר לחורף, אבל כשחם (וכידוע, בארץ הקויידש חם.. בקיץ בכלל!!) הצמיג כנראה מתחמם מדי ומאבד אחיזה !!!
לא הבנתי מה הבעיה בהתחלה - צמיג חדש, ל"א תקין, לא רוכב כמו מצ'וגע בכלל (רכיבת תיור רגועה בדר"כ, ממש לא נכנס לסיבובים חזק..), ועדיין, כשחם אחרי בערך כחצי שעה רכיבה מדי פעם בורח קצת בסיבובים.
יש לציין שהצמיג הכי טוב שהיה לי היה המצלר roadtec 01 , לכלי שלי כן? המחוזקים (HWM - Heavy Weight Motorcycle). עשו עבודה מעולה. רק חבל שמצלר כברירת מחדל יותר יקרים בארץ, לפעמים הרבה יותר
האנג'ל GT/2 היה נחמד, נגמר גם יחסית מהר ומתרבע מהר![]()
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
באירופה הצפונית ובמרכזה לא רוכבים בחורף ככה שלהגיד שמישלין או כל יצרן אחר חושב על רכיבה בחורף שהוא מתכנן צמיג זה לא נכון להגיד.
בגרמניה יש עכשיו גלי חום בקיץ של 38 מעלות ככה שגם הרוכב הגרמני ירגיש מה שהרגשת אם אכן יש בעיה כזאת.
אני יכול להבין למה אהבת את ה01 כי הם צמיגים קשים שדורשים אופנוע כבד, לפי דעתי כי אצלי הם הרסו את עבודת המיתלים
ובכלל מאז ה-7.10 לדעתי הרוב נוטים למרכז חזק...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!