זה די ברור שאתה מאבד נוזל מצינור העודפים ולא לתוך המנוע.
תתחיל מהקל והזול יותר שזה לרוקן את כל נוזל הקירור, לשים חדש ולדאוג שהאוויר מנוקז מהמערכת.
לגבי הפקק, הוחלף במקורי?
הי , ברשותי טרייסר 900 שנת 2019. בד"כ הטמפרטורה מחוץ לעיר היתה בערך 75 מעלות . אתמול בנסיעה בכביש פתוח אני רואה 103-106 מעלות. חשבתי שאני לא רואה טוב..
עצרתי בצד ואחרי שהתקרר הוספתי מים ברדיאטור שהיה חסר קצת וגם הוספתי במיכל העודפים שהיה במינימום !!!.
בנסיעה במהירות איטית החום הגיע ל-106 מעלות שזה סביר ואז נכנסת הוונטה.
הוונטה כאמור נכנסה לעבודה ואז אני רואה ש- מים יוצאים מצינור העודפים של מיכל העודפים. ואלו המים שהיו חסרים לי...
גובה השמן תקין ואין מים בשמן.
מה יכולה להיות הבעיה ?. פקק של הרדיאטור הוחלף ועדיין המצב לא השתפר.
תודה מראש לעוזרים.
זה די ברור שאתה מאבד נוזל מצינור העודפים ולא לתוך המנוע.
תתחיל מהקל והזול יותר שזה לרוקן את כל נוזל הקירור, לשים חדש ולדאוג שהאוויר מנוקז מהמערכת.
לגבי הפקק, הוחלף במקורי?
עכשיו אולי נפתרה התעלומה למה מערכת הקירור של הטרייסר 900 לא ״יציבה״
הטרייסר 900 ידוע כבעל טמפרטורת עבודה מאד רחבה, החום ישחק בין 65 מעלות ל106 שזה הרבה.
הסיבה לזה היא התרמוסטט הוא לא נסגר לגמרי, כלומר גם שהטמפרטורה נמוכה והתרמוסטט סגור יש מעבר של נוזל קירור ולא מאט.
מאז שקניתי את הטרייסר חשבתי למה שהם יעשו דבר כזה, ועכשיו לפי מה שאני רואה זה הציל לך את המנוע כי גם שהוא היה כביכול סגור עדיין הגיע נוזל מקורר למנוע, האם לזה התכוונו בימאהה?
האם יש לך את הישן עדיין? תוכל לבדוק אם יש על הסוגר שבתרמוסטט אטם גומי?
דרדסנר לשאלתך.
נראה שיש גומי
https://www.ebay.com/itm/28535007973...mis&media=COPY
בלי קשר לבעיה של פות"ש.
ברוב כלי הרכב יש מנעד טמפרטורות גבוה יותר ממה שהמחוג מראה.
עם השנים, יצרני הרכב הפכו את המחוג לכזה שלא מראה הבדלים קטנים, מהסיבה שנהגים התעסקו במחוג ופיתחו פוביות. אה, וגם לא הסתכלו על הכביש. במילים אחרות, "סירסו את המחוג".
היום, רוב יצרני הרכב בכלל מבטלים את המחוג ומשאירים נורה.
מאוד יתכן שבטרייסר פשוט עשו מחוג מדויק יותר מאחרים.
מדובר על טווח גדול מאד של כמעט 40 מעלות.
מה שהיצרנים עושים זה רווח גדול בין דגימה לדגימה כדי שהמחוג לא יראה כמו מד סל״ד אבל מרווח של 40 מעלות אי אפשר להסתיר עם זה.
בטרייסר יש לפי מה שאני רואה 2 בעיות שיכולות להיות קשורות לזה
1. טרמוסטט שלא מסוגל להיסגר עד הסוף ולכן מאד תלוי בטמפרטורה החיצונית
2. מקום הקריאה של חום המנוע