תוצאות 1 עד 8 מ 8

אשכול: טרייסר 900 מתחמם

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    52

    טרייסר 900 מתחמם

    הי , ברשותי טרייסר 900 שנת 2019. בד"כ הטמפרטורה מחוץ לעיר היתה בערך 75 מעלות . אתמול בנסיעה בכביש פתוח אני רואה 103-106 מעלות. חשבתי שאני לא רואה טוב..
    עצרתי בצד ואחרי שהתקרר הוספתי מים ברדיאטור שהיה חסר קצת וגם הוספתי במיכל העודפים שהיה במינימום !!!.
    בנסיעה במהירות איטית החום הגיע ל-106 מעלות שזה סביר ואז נכנסת הוונטה.
    הוונטה כאמור נכנסה לעבודה ואז אני רואה ש- מים יוצאים מצינור העודפים של מיכל העודפים. ואלו המים שהיו חסרים לי...
    גובה השמן תקין ואין מים בשמן.
    מה יכולה להיות הבעיה ?. פקק של הרדיאטור הוחלף ועדיין המצב לא השתפר.
    תודה מראש לעוזרים.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    זה די ברור שאתה מאבד נוזל מצינור העודפים ולא לתוך המנוע.
    תתחיל מהקל והזול יותר שזה לרוקן את כל נוזל הקירור, לשים חדש ולדאוג שהאוויר מנוקז מהמערכת.

    לגבי הפקק, הוחלף במקורי?

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    52
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    זה די ברור שאתה מאבד נוזל מצינור העודפים ולא לתוך המנוע.
    תתחיל מהקל והזול יותר שזה לרוקן את כל נוזל הקירור, לשים חדש ולדאוג שהאוויר מנוקז מהמערכת.

    לגבי הפקק, הוחלף במקורי?
    כן הפקק הוחלף במקורי ולא עזר.
    *** הבעיה נפתרה - הטרמוסטט היה תקול , לא נפתר בחום , נשאר סגור כל הזמן...

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    עכשיו אולי נפתרה התעלומה למה מערכת הקירור של הטרייסר 900 לא ״יציבה״

    הטרייסר 900 ידוע כבעל טמפרטורת עבודה מאד רחבה, החום ישחק בין 65 מעלות ל106 שזה הרבה.
    הסיבה לזה היא התרמוסטט הוא לא נסגר לגמרי, כלומר גם שהטמפרטורה נמוכה והתרמוסטט סגור יש מעבר של נוזל קירור ולא מאט.

    מאז שקניתי את הטרייסר חשבתי למה שהם יעשו דבר כזה, ועכשיו לפי מה שאני רואה זה הציל לך את המנוע כי גם שהוא היה כביכול סגור עדיין הגיע נוזל מקורר למנוע, האם לזה התכוונו בימאהה?

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    האם יש לך את הישן עדיין? תוכל לבדוק אם יש על הסוגר שבתרמוסטט אטם גומי?

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    דרדסנר לשאלתך.
    נראה שיש גומי


    https://www.ebay.com/itm/28535007973...mis&media=COPY

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    בלי קשר לבעיה של פות"ש.
    ברוב כלי הרכב יש מנעד טמפרטורות גבוה יותר ממה שהמחוג מראה.
    עם השנים, יצרני הרכב הפכו את המחוג לכזה שלא מראה הבדלים קטנים, מהסיבה שנהגים התעסקו במחוג ופיתחו פוביות. אה, וגם לא הסתכלו על הכביש. במילים אחרות, "סירסו את המחוג".
    היום, רוב יצרני הרכב בכלל מבטלים את המחוג ומשאירים נורה.
    מאוד יתכן שבטרייסר פשוט עשו מחוג מדויק יותר מאחרים.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    בלי קשר לבעיה של פות"ש.
    ברוב כלי הרכב יש מנעד טמפרטורות גבוה יותר ממה שהמחוג מראה.
    עם השנים, יצרני הרכב הפכו את המחוג לכזה שלא מראה הבדלים קטנים, מהסיבה שנהגים התעסקו במחוג ופיתחו פוביות. אה, וגם לא הסתכלו על הכביש. במילים אחרות, "סירסו את המחוג".
    היום, רוב יצרני הרכב בכלל מבטלים את המחוג ומשאירים נורה.
    מאוד יתכן שבטרייסר פשוט עשו מחוג מדויק יותר מאחרים.
    מדובר על טווח גדול מאד של כמעט 40 מעלות.
    מה שהיצרנים עושים זה רווח גדול בין דגימה לדגימה כדי שהמחוג לא יראה כמו מד סל״ד אבל מרווח של 40 מעלות אי אפשר להסתיר עם זה.
    בטרייסר יש לפי מה שאני רואה 2 בעיות שיכולות להיות קשורות לזה
    1. טרמוסטט שלא מסוגל להיסגר עד הסוף ולכן מאד תלוי בטמפרטורה החיצונית
    2. מקום הקריאה של חום המנוע

אשכולות דומים

  1. מצבר מתחמם
    על ידי נתנאל הונדה וארדרו בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02-04-2023, 11:43
  2. ג'וירייד 125 מתחמם
    על ידי mark.gandel בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 15-08-2017, 10:45
  3. X evo מתחמם פתאום ממש לאט
    על ידי scott12 בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 09-07-2017, 14:04
  4. XMAX 250 עם קיט 300 מתחמם לאט
    על ידי UnKnOwN בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 18-01-2017, 20:37
  5. אופנוע מתחמם מהר
    על ידי CBR_Rider בפורום פורום טכני
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 23-08-2015, 11:25

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO