עכשיו אולי נפתרה התעלומה למה מערכת הקירור של הטרייסר 900 לא ״יציבה״
הטרייסר 900 ידוע כבעל טמפרטורת עבודה מאד רחבה, החום ישחק בין 65 מעלות ל106 שזה הרבה.
הסיבה לזה היא התרמוסטט הוא לא נסגר לגמרי, כלומר גם שהטמפרטורה נמוכה והתרמוסטט סגור יש מעבר של נוזל קירור ולא מאט.
מאז שקניתי את הטרייסר חשבתי למה שהם יעשו דבר כזה, ועכשיו לפי מה שאני רואה זה הציל לך את המנוע כי גם שהוא היה כביכול סגור עדיין הגיע נוזל מקורר למנוע, האם לזה התכוונו בימאהה?