ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
בלי קשר לבעיה של פות"ש.
ברוב כלי הרכב יש מנעד טמפרטורות גבוה יותר ממה שהמחוג מראה.
עם השנים, יצרני הרכב הפכו את המחוג לכזה שלא מראה הבדלים קטנים, מהסיבה שנהגים התעסקו במחוג ופיתחו פוביות. אה, וגם לא הסתכלו על הכביש. במילים אחרות, "סירסו את המחוג".
היום, רוב יצרני הרכב בכלל מבטלים את המחוג ומשאירים נורה.
מאוד יתכן שבטרייסר פשוט עשו מחוג מדויק יותר מאחרים.
מדובר על טווח גדול מאד של כמעט 40 מעלות.
מה שהיצרנים עושים זה רווח גדול בין דגימה לדגימה כדי שהמחוג לא יראה כמו מד סל״ד אבל מרווח של 40 מעלות אי אפשר להסתיר עם זה.
בטרייסר יש לפי מה שאני רואה 2 בעיות שיכולות להיות קשורות לזה
1. טרמוסטט שלא מסוגל להיסגר עד הסוף ולכן מאד תלוי בטמפרטורה החיצונית
2. מקום הקריאה של חום המנוע