fca5fb4da6ee883.jpg
אני טוען במשך שנים שהאדוונצ'רים הם גימיק שיווקי. לשטח הם כבדים מדי והאלטרנטיבות מועטות ומאתגרות.
ה 690-701 יקרים, המנוע אוברקיל לרוב הרכבים. הם גם פחות אמינים מהתמודד האחרון בסגמנט, ה DR650 שאיטי מדי לכביש מהיר.
אז הסינים באו עם מענה שעל הנייר קולע לטעמי עם אופנוע שטח שמייצר הרבה באזז בקרב רוכבי האדוונצ'ר \ דו"שים בחו"ל:
150 ק"ג
50 כ"ס
קידמי 21" אחורי 18".
מתלים עם מהלך ארוך.
משייט ב 130 קמ"ש.
מיכל דלק אופציונלי מאחור מגדיל את הקיבולת ל 31 ליטר.
גבוה מדי לטובת מרווח גחון.
הקבוצה סיימה מירוץ דקאר (מבחן אמינות) בגרסת המירוץ המיוחדת.
מחיר בארה"ב 9,000$.
זול ב 30% ממחיר האוסטרים -13,000$.
אתר
השוואה מול 701
רקע, למי הוא מיועד ואיפה הוא ממוקם בסגמנט השטח ולמה לפעמים כדאי פחות כוח
.
התרשמות של מכונאי. סיני, אבל לגיטימי.
.
ואדמינים תעשו טובה ותעיפו את ההגבלות המטומטמות
"בהודעה שלך נכללות בסה"כ 4 סרטוני ווידאו. המספר המרבי שעשויים לכלול הוא 3. נא לתקן את הבעיה ולאחר מכן המשך שוב."