הקטנוע יהיה קצת יותר נוח בתמרוני הפקקים העמוסים וכו', האופנוע יהיה יותר חזק ויותר כיף.
לך על מה שיותר בא לך.. אל תחשוב על זה יותר מדי, שניהם טובים ושניהם ברי החלפה אם לא מתאים.
שאלות דומות נשאלו בפורום בעבר אך לא מצאתי מענה מתאים:
בקרוב אתחיל לנסוע כל יום מאבן יהודה לת"א, 30 ק"מ לכל כיוון, בשעות הכי עמוסות בכבישים, מתלבט בין הונדה פורזה 350 והונדה cb500x, נסעתי בשני הכלים ובתחשיב קר הקטנוע מנצח בנקודות, אשמח להארות והמלצות.
הקטנוע יהיה קצת יותר נוח בתמרוני הפקקים העמוסים וכו', האופנוע יהיה יותר חזק ויותר כיף.
לך על מה שיותר בא לך.. אל תחשוב על זה יותר מדי, שניהם טובים ושניהם ברי החלפה אם לא מתאים.
שניהם כלים פרקטיים, אמינים וסחירים.
לאופנוע יש יתרון של תנוחת רכיבה גבוהה, חיבור טוב יותר למכונה, יכולת מסויימת בשבילים, מהירות מירבית גבוהה יותר.
לקטנוע יתרון בנפח אכסון (שאמנם נפתר ע"י התקנת ארגז גדול באופנוע), היעדר קלאץ' (בשבילי זה חסרון, בשבילך כנראה יתרון), קלות תפעול כללית, יותר פיצ'רים טכנולוגיים.
במקרה של הכלים הספציפיים, אני מניח שהאופנוע גם יהנה מסחירות עדיפה (יהיה פשוט יותר למכור CB500X עם 60 אלף ק"מ מאשר קטנוע עם 60 אלף ק"מ) - אבל זה כבר בגדר ניחוש. מה שבטוח זה שהפורצה זול יותר לקניה, ובהרבה.
אז פשוט תחליט מה בא לך. בין שני הכלים האלה אין "נכון" ו"לא נכון" אלא רק עניין של העדפה אישית.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
תודה רבה על התגובות